واقعیت مجازی

معرفی بهترین هدست‌های واقعیت مجازی بازار (مهر ماه ۹۷)

تکنولوزی‌های جدید هر لحظه در حال معرفی هستند و به‌طور مدام محصولات تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند. بی‌تردید واقعیت مجازی یکی از همین فن‌آوری‌های نوین است که به تازگی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته. در واقع کارشناسان و سازندگان اذعان دارند که آینده از آن تکنولوژی واقعیت مجازی است و تمام بازی‌ها به این پلت‌فرم جذاب منتقل خواهند شد. اگر می‌خواهید از همین حالا آینده را تجربه کنید، پس حتما باید یک عینک واقعیت مجازی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.


سامسونگ Gear VR Oculus 2018 R325

واقعیت مجازی

هدست‌های واقعیت مجازی بسیاری در بازار دیده می‌شود که یکی از برترین آن‌ها ساخت شرکت سامسونگ است. سازگاری با انواع گوشی‌ها باعث شده تا این مدل به محصولی محبوب تبدیل شود. اما بهتر است برای تجربه هیجان‌انگیزتر از محتواهای واقعیت مجازی از اسمارت فون‌های پرچم‌دار بهره ببرید. میدان دید لنز بسیار گسترده است و برای همین با یک نگاه قادر به مشاهده محیط بزرگی هستید. حس‌گرهای مختلفی نیز در کنترلر این گجت به کار گرفته شده تا هدست به خوبی حرکات انگشت و دست را تشخیص داده و با سرعت زیاد تغییراتی بر روی بازی اعمال نماید. برای این‌که محتواهای واقعیت مجازی بدون مزاحمت به نمایش دربیایند و تا مدت‌ها بدون خستگی بتوانید از هدست لذت ببرید، شرکت کره‌ای Gear VR Oculus 2018 R325 را به‌طور خاصی طراحی کرده تا بر روی سر کاربر فیت شود و اصلا آزاردهنده نباشد. گیمرها معمولا عادت دارند با کمک کنترلر، بازی را انجام دهند و کارهای مختلف‌ خود را به پایان برسانند. سامسونگ نیز این موضوع را درک کرده و برای همین از یک کنترلر حرفه‌ای بهره برده. این قطعه از فن‌آوری‌های مدرنی سود می‌برد تا دقیق‌تر حرکات دست‌تان را دنبال کند.

قیمت: ۲ میلیون تومان

ریمکس RTV03

واقعیت مجازی

کمپانی‌های بسیاری به حوزه واقعیت‌ مجازی وارد شده‌اند و آینده را در این بخش می‌بینند. یکی از همین شرکت‌ها ریمکس نام دارد. این برند در قسمت لوازم جانبی موبایل‌ها فعالیت دارد و به تازگی به تولید هدست‌های واقعیت مجازی می‌پردازد. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و RTV03 نیز این قاعده مستثنی نیست. برخلاف مورد قبلی، برای استفاده از این محصول نباید از موبایل‌تان استفاده کنید و تولیدکننده از نمایشگری ۵.۵ اینچی و جذاب بهره برده. رزولوشن این صفحه‌نمایش در سطح مناسبی قرار دارد و به این ترتیب جزئیات خوبی در تصاویر و محتواها به چشم می‌خورد. می‌توانید بازی‌های هیجان‌انگیز تکنولوژی واقعیت مجازی را تجربه کنید و از آن‌ها لذت ببرید. پردازنده ۴ هسته‌ای  و حافظه رم ۲ گیگابایتی از پس اجرای بسیاری از گیم‌ها برمی‌آید و با کندی یا لگی روبه‌رو نخواهید شد. دکمه‌هایی نیز در بدنه محصول تعبیه شده تا با کمک آن‌ها کنترل را به‌دست بگیرید و چالش‌های بازی‌ها را به پایان برسانید.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ال‌جی 360 VR

واقعیت مجازی

ال‌جی یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه تکنولوژی به شمار می‌آید و برای همین از سال‌های گذشته اقدام به تولید عینک واقعیت مجازی نمود. این هدست نیز محصول کمپانی مذکور است و با ویژگی‌های وسوسه‌انگیزی به بازار عرضه گشته. 360 VR مجهز به یک صفحه‌نمایش IPS شده که رنگ‌ها را به‌صورت طبیعی به نمایش می‌گذارد و از روشنایی راضی‌کننده‌ای بهره می‌برد. وضوح نیز قابل قبول و به‌لطف آن می‌توانید بازی‌ها را به‌صورت جذابی تجربه کنید. نوع منحصربه‌فرد طراحی باعث شده تا کاربر تا ساعت‌ها از تجربه محتواهای واقعیت مجازی لذت ببرید و هدست آن‌چنان آزاردهنده نباشد. زاویه دید مناسبی برای‌تان تدارک دیده شده تا با یک نگاه محیط بزرگی را زیرنظر داشته باشید. مزیت این موضوع در بازی‌های اکشن آشکار می‌شود. زمانی که ضروری‌ست دشمنان خود را زیرنظر داشته باشید و به‌عنوان مثال از شر زامبی‌ها خلاص گردید. با کمک 360 VR این امکان فراهم شده تا به تماشای فیلم‌های باکیفیت بپردازید و همین‌طور عکس‌های ۳۶۰ را مشاهده نمایید. برای این‌که حساسیت هدست بیش‌تر شود، سنسورهای متعددی به کار گرفته شده تا حرکات سریعا شناسایی گشته و تغییرات لازم در بازی یا اپلیکیشن اعمال شوند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

شاینکن 4th Gen

واقعیت مجازی

بی‌شک شاینکن یکی از برندهای معتبر حوزه هدست‌های واقعیت مجازی شمرده می‌شود و تا حالا از مدل‌های مختلفی پرده برداشته. اما قطعا یکی از محصولات چشم‌گیر این کمپانی، 4th Gen نام دارد. گذشته از این‌که با خرید این مدل یک عینک واقعیت مجازی دریافت می‌کنید، صاحب یک کنترلر حرفه‌ای نیز خواهید شد که تجربه بازی‌ها را دگرگون می‌کند. به این ترتیب قادر به کنترل بهتر و راحت‌تر المان‌ها و شخصیت‌های بازی خواهید بود و ضمنا ساده‌تر مراحل گیم‌ها را پشت‌سر می‌گذارید. این کنترلر در اپلیکیشن‌ها به کارتان می‌آید و بهتر با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید. زاویه دید گسترده یکی از ویژگی‌های دیگر 4th Gen محسوب می‌شود و در نتیجه می‌توانید محیط گسترده‌ای را زیرنظر داشته باشید. گفتنی‌ست این هدست واقعیت مجازی از اسمارت فون‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و بیش‌تر کاربران قادرند از آن برای تماشای محتواهای مورد علاقه خود استفاده کنند. گیره‌های مناسب موجب افزایش راحتی کاربر در حین پوشیدن گجت شده و برای همین تا مدت نسبتا زیادی می‌توانید از شاینکن 4th Gen بهره بجویید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH