15 نکته برای افزایش فالوور توییتر و تاثیرگذاری در آن

افزایش فالوور توییتر برای بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده و اغلب آن‌ها برای رسیدن به این هدف و افزایش لایک و تاثیرگذاری در توییتر، دست به هر کاری می‌زنند ولی راه‌های رسیدن به این اهداف آیا به این سختی و دشواری است؟ در این مقاله قصد داریم به 15 نکته پیرامون راه‌های افزایش فالوور توییتر و تاثیرگذاری کاربران بپردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود.

1- محتوای عالی رمز موفقیت در افزایش فالوور توییتر

اولین نکته در مورد این هدف چیز عجیب و خارق‌العاده‌ای نیست! شما اگر بتوانید یک محتوای مفید و عالی در اختیار کاربرانتان بگذارید، قطعا موفق می‌شوید و به راحتی با ریتوییت‌هایی که انجام می‌شود به تعداد فالوورهای بسیار بالا خواهید رسید! بدیهی است که برای رسیدن به این مقاصد، باید صبر داشته باشید و قرار نیست که در یکی دو روز اول به صدها و هزاران فالوور برسید!

2- در زمان مناسب توییت بزنید

دومین نکته در مورد راه‌های افزایش فالوور و لایک در این شبکه اجتماعی، فعالیت در زمانی است که معمولا تعداد کاربران فعال بالا بوده و آن‌ها بیشترین واکنش را نسبت به توییت‌ها نشان می‌دهند. جالب است بدانید که ریتوییت‌ها و لایک‌ها در ساعات 19 تا 22 بسیار بالا بوده و فعالیت کاربران در این ساعات نیز به اوج خود می‌رسد! این آمار چیزی است که از فعالیت میلیون‌ها کاربران این شبکه اجتماعی استخراج شده و قابل وثوق است!

افزایش فالوور توییتر

3- با توییت‌هایتان بمباران نکنید

یکی از اشتباهات بعضی از کاربران توییتری، این است که تصور می‌کنند با بمباران فالوورهای خود می‌توانند تاثیرگذاری بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشند ولی باید صراحتا بگوییم که شما با این کار در حال یک خودکشی بزرگ هستید، چرا که قطعا موجبات ریزش دنبال کنندگان‌تان را فراهم می‌کنید.

تعداد توییت مناسب برای فعالیت، میزانی است که اولا حضورتان را ادامه‌دار کند، دوما اینکه موجب آزار کاربران نشود و با محتوای مفیدی که ارایه می‌دهد، رضایت آن‌ها را برای بازنشر کسب نمایید.

4- محتوای با ارزش و قابل اشتراک گذاری منتشر کنید

قبلا از محتوای مفید صحبت کردیم ولی بعضی از محتوای مفیدی که شما تولید می‌کنید، مناسب بازنشر نیستند و صرفا برای مخاطب دنبال کننده شما مفید هستند. برای اینکه بتوانید از محتوای مفید توییتر خود برای جذب فالوور بهره ببرید، بایستی از محتوای قابل نشر استفاده کنید. استفاده از فیلم‌های جذاب، تصاویر دیدنی و … از جمله ترفندهایی است که باعث می‌شود جذابیت توییت شما بالا برود.

افزایش فالوور توییتر

5- گاهی اوقات سرگرم کننده شوید!

بعضی از برندها و افراد به قدری سخت گیرانه در جدیت خود پابرجا هستند که گویا از مخاطبان خود طلبکارند! طبیعتا اگر رئیس جمهور یا لیونل مسی هستید، قطعا دنبال کنندگان شما با هر اخلاقی از شما کنار می‌آیند ولی اگر فرد مشهور و معروف بالقوه نیستید، باید بدانید که بعضا باید شوخ طبع باشید، بعضا باید به دنبال کنندگان خود هدیه دهید و مسابقاتی برگزار کنید تا تاثیر گذاریتان افزایش پیدا کند.

6- ویدیو به شدت در افزایش فالوور توییتر موثر است!

یکی از محتواهای بسیار جذاب برای افزایش فالوور توییتر استفاده از ویدیوهای کوتاهی است که بنا بر نیاز و تشخیص خود می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. معمولا تعداد بازنشرهای این محتوا بسیار بالا بوده و لایک و کامنت‌های زیادی دریافت می‌کنند.

افزایش فالوور توییتر

7- توییت‌هایی بزنید که کاربران‌تان را سهیم کنید

یکی از ترفندهای بسیار خوب برای بالا بردن تاثیرگذاری در توییتر، توییت‌هایی است که در آن سوالی می‌پرسید و یا نظر فالوورها را پیرامون موضوعی می‌خواهید که این سری از توییت‌ها در بالا رفتن ایمپرشن توییتر بسیار موثر است.

8- پروفایل کاملی داشته باشید

از دیگر نکات مهم در مورد فعالیت مفید و موثر در توییتر، کامل بودن پروفایل توییتر است که برای بسیاری از کاربران به منظور دنبال کردن دیگران مهم است. کاربران توییتر معمولا افرادی را که هویت مشخصی دارند و اطلاعات واضحی از خود به نمایش در آورده‌اند، راحت‌تر دنبال کرده و مشارکت بیشتری در گفتگو با آن‌ها دارند.

افزایش فالوور توییتر

9- توییت فاخرتان را قاب کنید!

تعجب نکنید! منظور از این جمله این است که بهترین و موثرترین توییت خود را در بالای صفحه شخصیتان پین کنید تا هر کسی که برای مشاهده پروفایل شما وارد آن می‌شود، به محتوایی برخورد کند که احتمال دنبال کردنش را بالا می‌برد!

10- هشتگ‌ها بهترین ابزار شما برای افزایش تاثیرگذاری

هشتگ‌ها مهم‌ترین ابزار در توییتر هستند که به کاربران این شبکه اجتماعی امکان می‌دهند تا حضور خود را در دسته بندی و ترندهای مختلف نشان دهند. به معنای دیگر شما با هشتگ زدن هدفمند برای هر توییت، آن را دسته‌بندی می‌کنید و از سوی دیگر با استفاده از هشتگ‌های مرتبط و داغ، توییت خود را در دید کاربرانی قرار می‌دهید که مشتاق مشاهده محتوای مرتبط با آن هشتگ هستند!

افزایش فالوور توییتر

11- تگ کردن افراد مشهور برای دیده شدن

طرفداران افراد مشهور معمولا به شدت به محتوای تولید شده در مورد سلبریتی محبوبشان توجه می‌کنند. سعی کنید در توییت‌های‌تان این افراد را مورد خطاب قرار دهید و از هشتگ مربوطه استفاده کنید تا توسط طرفداران آن‌ها خوانده شوید و احتمالا فالو شوید!

12- از دنبال کردن نترسید!

بعضی از افراد تصور می‌کنند در صورتی که صدها نفر را دنبال کنند، ضرر کرده‌اند! این یک تصور غلط است چرا که اگر افراد دنبال شده در حوزه کاری شما باشند، قطعا با بازدهی 10-30 درصدی احتمالی شما به یک عدد قابل توجهی رسیده‌اید که در دیگر راه‌ها باید هزینه‌های مادی و معنوی زیادی را می‌پرداختید! تقریبا می‌توان گفت که یکی از سریع‌ترین راه‌های رسیدن به فالوور در توییتر همین راه است!

مدیرعامل توییتر، خبر تغییرات در تایم‌لاین را تکذیب کرد

13- به کاربران‌تان احترام بگذارید

بعضا دیده می‌شود که بعضی از افراد بدون توجه به فعالیت کاربران به کار خود ادامه می‌دهند ولی یکی از بهترین روش‌های حفظ دنبال کنندگان فعلی و ترغیب ایشان برای تبلیغ شما، پاسخگویی به واکنش‌های آن‌ها نسبت به توییت‌های شماست! به سوالات‌شان پاسخ دهید و نسبت به صحبت‌های‌شان واکنش نشان دهید.

14- منبع قابل اطمینان در حوزه کاری خود باشید

کاربران توییتر برخلاف اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به اعتبار محتوا بسیار اهمیت می‌دهند و شما نمی‌توانید که با مطالب زرد و حتی دروغ (که در سایر شبکه‌ها مشاهده می‌کنیم) کاربر جذب کنید! در صورتیکه بتوانید خود را در حوزه کاری مربوطه به یک کارشناس تبدیل کرده و به منبع قابل اطمینان خبر و گزاره‌های علمی تبدیل کنید، قطعا آینده خود را در این شبکه اجتماعی تضمین می‌کنید!

15- فالوور فیک خریداری نکنید

آخرین موردی که برای فعالیت موثر در توییتر باید بدانید این است که خریداری فالوور فیک علاوه بر تمام مضراتی که برای آن گفته می‌شود، باعث از بین رفتن اعتبار شما خواهد شد چرا که به راحتی با رابطه بین تعداد لایک و کامنت‌های شما و تعداد فالوور، این خرید شما افشا خواهد شد و عدم پایبندی به قانون شما نیز برملا می‌شود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH