موتورولا

بهترین هدفون‌های موتورولا در رنج‌های قیمتی مختلف

موتورولا یکی از برندهای معتبر و نام‌آشنای صنعت موبایل به حساب می‌آید. این شرکت در حوزه اسمارت فون‌ها سال‌ها حضور داشته و دارد و تا حالا از محصولات جذابی پرده برداشته. اما اگر از چنین گجت‌هایی فاکتور بگیریم، هدفون‌های کمپانی نیز چشم‌گیر هستند. اگر می‌خواهید با بهترین هدفون‌های موتورولا‌ آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Moto Pulse

موتورولا

مایلید یکی از برترین هدفون‌های بازار را داشته باشید؟ تمایل دارید تا موسیقی دل‌خواه‌تان را به‌صورت حرفه‌ای و جذابی گوش کنید؟ در نتیجه حتما به فکر خرید Moto Pulse باشید. این محصول با دیزاین ساده، اما زیبا در بین دیگر مدل‌ها خودنمایی می‌کند و به‌لطف گوشی‌های نرم آن می‌توانید تا ساعت‌ها به گوش دادن موزیک بپردازید. ولی گذشته از این، مهم‌ترین ویژگی هدفون‌ها کیفیت پخش موسیقی است. موتورولا نیز به چنین موضوعی اهمیت داده و سعی کرده یکی از بهترین تجربه‌ها را برای کاربران Moto Pulse رقم بزند. در حقیقت موسیقی‌ها با باس مناسب و شفافیت بالا پخش خواهند شد و حتی برای افراد حرفه‌ای نیز این هدفون راضی‌کننده است. اتصال با موبایل از طریق تکنولوژی بلوتوث برقرار می‌شود و می‌توانید بدون مزاحمت سیم‌ها به موزیک گوش دهید و هم‌چنین چند متری از اسمارت فون‌تان فاصله بگیرید. نسخه جدید بلوتوث این هدفون رنج بسیاری را در اختیارتان قرار داده و لزومی ندارد موبایل حتما در جیب کاربر باشد. عمر باتری نیز به‌طور شگفت‌آوری بسیار بالاست و هرگز از خرید Moto Pulse پشیمان نخواهید شد.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

Pulse Escape

موتورولا

اگر به‌دنبال ظاهری جذاب و مدرن باشید و در عین حال بخواهید به موزیک‌ها به‌صورت متفاوت و با کیفیت بالاتری گوش کنید، حتما Pulse Escape را در سبد خرید خود قرار دهید. این هدفون با دیزاین جدید و منحصربه‌فرد موتورولا روانه بازار شده و طیف وسیعی از کاربران را به سوی خود جلب می‌کند. در اصل تولیدکننده با بهره‌گیری از ترندهای طراحی سعی در به‌روز کردن محصول کرده و می‌توان گفت تا حد قابل توجهی در این امر موفق بوده. چراکه Pulse Escape مجموعه‌ای کامل شمرده می‌شود و گزینه‌ای مطلوب برای جوانان است. کیفیت پخش موسیقی در این هدفون فراموش نشده و محصول موتورولا تجربه‌ای جدید را به شما ارایه می‌دهد. خوش‌بختانه اتصال هم از طریق سیم و هم با کمک فن‌آوری بلوتوث ممکن گشته است. به این ترتیب در هر زمان و مکانی و با هر دیوایسی می‌توانید به موزیک گوش دهید و آرامش بگیرید. میکروفونی حساس نیز فراهم شده و امکان پاسخ دادن به تماس‌ها را به کاربر می‌دهد.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

Pulse M

موتورولا

به طراحی‌های پرزرق و برق علاقه دارید؟ پس این هدفون موتورولا گزینه‌ای مناسب برای شما به حساب می‌آید. تولیدکننده با استفاده از عناصر و المان‌های جدید حوزه دیزاین محصولی لوکس را برای کاربران لاکچری خود تدارک دیده که با پوشیدن آن احساس رضایت کنند و در عین حال از شنیدن موسیقی لذت ببرند. نه‌تنها بر روی کاغذ، بلکه در واقعیت نیز Pulse M عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد و می‌توانید به موزیک‌های مورد علاقه خود با وضوح بالا و باس رضایت‌بخش گوش دهید. میکروفونی هم برای‌ شما در نظر گرفته شده تا با کمکش به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و همین‌طور با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید. با این همه نباید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های Pulse M را فراموش کنیم. این هدفون مجهز به قابلیت حذف نویز شده و قادر به فیلتر کردن سروصدای محیط است. به این ترتیب می‌توانید با خاطری آسوده به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهید و از هیاهوی دنیای اطراف فاصله بگیرید. وزن نسبتا سبک محصول نیز این امکان را فراهم نموده تا کاربر ساعت‌ها مشغول به گوش کردن موزیک باشد و در این بین سنگینی هدفون را حس نکند.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

Moto Pulse Max

موتورولا

این هدفون برای افرادی ساخته شده که علاقه‌مند به داشتن محصولی عظیم‌الجثه با ظاهری مردانه هستند. در حقیقت موتورولا با بهره‌گیری از ترندهای دیزاین مدرن در کنار استفاده از المان‌های طراحی‌های چند سال پیش سبکی جدید را رقم زده که در نگاه اول نظر هر کسی را جلب می‌کند. اما این ویژگی‌های خوب و جذاب منحصر به قیافه هدفون نیستند. سازنده در باطن نیز از بهترین تکنولوژی‌ها در کنار قابلیت‌های کاربردی سود جسته تا هدفونی کامل را به بازار ارایه دهد. موسیقی‌ها با وضوح بالا، بیس رضایت‌بخش و با کم‌ترین نویز ممکن پخش می‌شوند و در این زمینه Moto Pulse Max کم‌ و‌ کاستی ندارد. برای این‌که بتوانید در هنگام گوش دادن به موسیقی با هدفون با دوستان و‌ آشنایان خود ارتباط تلفنی برقرار کنید، نیاز به یک میکروفون دارید. کمپانی موتورولا این ویژگی‌ را برای Moto Pulse Max در نظر گرفته و به این صورت قادر به پاسخ دادن به تماس‌ها خواهید بود. اتصال نیز از طریق کابل صورت می‌گیرد و این هدفون از تمام دیوایس‌هایی که از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بهره‌مند هستند، پشتیبانی می‌کند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH