ریزر

چهار تا از بهترین محصولات ریزر در بازار (مهرماه 97)

کمپانی‌های زیادی در صنعت لوازم گیمرها فعالیت می‌کنند و کالاهای متنوعی در این بازار به چشم می‌خورد. اما بدون شک یکی از بهترین کمپانی‌ها که دیوایس‌های با کیفیت بالا را تولید می‌نماید، ریزر است. در واقع این شرکت طیف وسیعی از لوازم گیمرها را می‌سازد که از آن جمله می‌توان به هدفون‌‌های حرفه‌ای‌، ماوس، کیبورد و… اشاره کرد. اگر می‌خواهید با چهار تا از بهترین گجت‌های ریزر آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Adaro DJ

ریزر

اگر بخواهید صداهای بازی‌ را به‌صورت فراگیر و جذابی بشنوید و گفت‌و‌گوی بین شخصیت‌ها را از دست ندهید، حتما این هدفون را بخرید. پیش از هر چیزی، دیزاین چشم‌گیر برای محصولات مخصوص علاقه‌مندان گیم‌ها از اولویت بالایی برخوردار است و بیش‌تر کمپانی‌ها نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند. ریزر نیز یکی از همین برندهاست که Adaro DJ را با طراحی جالب و مدرنی ارایه نموده. در حقیقت بهره‌گیری از المان‌ها و عناصر ساده باعث شده این محصول ظاهری دوست داشتنی و حرفه‌ای پیدا کند و به گزینه‌ای مطلوب برای گیمرها مبدل شود. اتصال از طریق کابل صورت می‌گیرد و Adaro DJ از تمام وسایلی که دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هستند، پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین دلیل خرید یک هدفون، کیفیت پخش صداست. ریزر هم آن را از قلم ننداخته و به شما قول یک تجربه عالی را می‌‌دهد. با این هدفون قادرید حتی صداهای پس‌زمینه بازی را به‌صورت واضحی بشنوید و باس در سطح مناسبی قرار دارد.

قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Adaro

ریزر

موسیقی برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و گیمرها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. بخش بزرگی از جذابیت بازی‌ها، موسیقی آن‌هاست که شنیدنش توسط بازیکنان لذت‌بخش و تداعی‌کننده فضای گیم است. پس باید یک محصول حرفه‌ای در اختیار داشته باشید تا بتواند با کیفیت بالا موزیک‌های بازی‌ها را پخش کند و جزئیات آن‌ها را به گوش شما برساند. این هدفون از ویژگی‌های زیادی سود می‌گیرد که تجربه شنیدن آواها و افکت‌های صوتی را به‌یادماندنی می‌نماید. اتصال از طریق بی‌سیم و تکنولوژی بلوتوث نسخه ۴ انجام می‌گیرد و دیگر لزومی ندارد با سیم‌های مزاحم روبه‌رو شوید. به این ترتیب می‌توانید با خاطری آسوده به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهید و با آزادی تمام حرکت کنید. در نتیجه Adaro محصولی راضی‌کننده برای علاقه‌مندان به ورزش نیز به شمار می‌رود. برای کالاهای بلوتوثی، عمر باتری به‌نوبه خود مهم است و تعیین می‌کند تا چه مدت قادرید از هدفون بهره ببرید. خوش‌بختانه ریزر از یک باتری حجیم و با عمر بالا استفاده نموده و می‌توانید ساعت‌ها به موزیک گوش بدهید و از بازی‌ها لذت ببرید. دیزاین هم ساده، جذاب و لوکس است و بی‌تردید نظر هر کسی را جلب می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

Abyssus 1800 Mouse and Goliathus Mousepad

ریزر

شرکت‌ها روش‌های متفاوتی برای فروش محصولات خود دارند. برخی تبلیغات عظیمی برای کالاهای خود استارت می‌زنند و بعضا سعی می‌کنند با استفاده از المان‌های پرزرق و برق گجت‌شان را در دل کاربران جای دهند. اما کمپانی ریزر راه‌کار تازه‌ای را در پی گرفته. در واقع شما با خرید Abyssus 1800 Mouse and Goliathus Mousepad هم یک ماوس حرفه‌ای دریافت می‌کنید و هم یک ماوس‌پد در اختیارتان قرار می‌گیرد. هر دوی این مدل‌ها توسط ریزر تولید شده‌اند و کیفیت و کارایی مطلوب آن‌ها تضمین می‌شود. سازنده سنسوری حساس با فن‌آوری مادون قرمز برای ماوس مجموعه در نظر گرفته تا حرکت‌ها با سرعت و دقت کم‌نظیر تشخیص داده شوند و سپس تغییرات اعمال گردند. گفتنی‌ست این دیوایس با طیف گسترده‌ای از سیستم‌عامل‌ها رابطه خوبی دارد و فرقی نمی‌کند که کاربر پلت‌فرم اپل باشید یا مایکروسافت. ماوس‌پد را از یاد نبریم. این محصول با طرحی جذاب و سه‌بعدی از لوگوی کمپانی ریزر تشکیل شده و کالکشن دستگاه‌های گیمینگ شما را کامل می‌کند. پس اگر می‌خواهید با یک‌بار خرید هم یک ماوس دقیق و یک ماوس‌پد لاکچری داشته باشید، حتما Abyssus 1800 Mouse and Goliathus Mousepad را در سبد خرید خود قرار دهید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

Adaro

ریزر

هدفون Adaro در دو مدل عرضه شده که یکی با فن‌آوری بی‌سیم کار می‌کند و دیگری به کابل وابسته است. این مدل با قیمت کم‌تری به بازار عرضه شده و شاید برای همین با محبوبیت بیش‌تری روبه‌رو شود. به‌طور کلی اگر نمی‌خواهید از هدفون‌های سنگین استفاده کنید که بعد از مدتی سر یوزر را اذیت می‌نمایند، باید از این هندزفری شرکت ریزر بهره ببرید. جدای از هر چیزی، دیزاین محصول نظر کاربر را به سمت خود جلب می‌کند. سیمی سبزرنگ با گوشی‌های مشکی تدارک دیده شده تا ترکیبی جذاب را رقم بزند و ظاهری حرفه‌ای به گیمر بدهد. هم‌چنین روی خود گوشی‌ها نیز لوگوی ریزر به چشم می‌خورد تا اصالت هندزفری را به رخ بکشد. برای این‌که بدون دردسر از این مدل نگه‌داری کنید، کمپانی یک کیف مخصوص را هم به شما هدیه داده تا بعد از استفاده هندزفری را درون آن گذاشته و انجام کار تقریبا از گره خوردن سیم جلوگیری می‌کند. کیفیت پخش صدا نیز مثل دیگر محصولات ریزر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH