جدیدترین آپدیت گلکسی S9 سامسونگ عملکرد دوربین سلفی را ارتقا می‌دهد

امروز سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر کرد. این به‌روزرسانی مشابه نمونه‌ای است که ماه گذشته برای گلکسی‌نوت 9 منتشر شد. گزارش تغییرات به‌روزرسانی اشاره می‌کند که این بسته شامل بهبودهایی برای دوربین سلفی دستگاه است. از آن‌جا که کاربران در اکثر مواقع اقدام به ثبت عکس‌های سلفی می‌نمایند؛ لذا این موضوع یک پیشرفت خوشایند برای بسیاری از آن‌ها خواهد بود.

پیشرفت موردبحث با میزان روشنایی چهره‌ها مرتبط است. گزارش تغییرات نشان می‌دهد که روشنایی چهره‌ها در موقعیت‌هایی که نور پس‌زمینه وجود دارد، بهبود یافته است. این پیشرفت تنها برای افرادی واقعا محسوس خواهد بود که غالبا اقدام به ثبت عکس‌های سلفی نموده و اکنون متوجه روشنایی بیش‌تر چهره خود در موقعیت‌هایی می‌شوند که نور پس‌زمینه در عکس‌ها وجود دارد.

اما این مشخصه تنها چیزی نیست که به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس ارایه می‌کند؛ بلکه این بسته، آخرین پچ امنیتی مربوط به ماه اکتبر 2018 را نیز شامل می‌شود. پچ امنیتی مذکور ده‌ها حفره آسیب‌پذیری یافت شده در سیستم‌عامل اندروید را رفع می‌نماید.

در حال حاضر سامسونگ مشغول انتشار این به‌روزرسانی در کشور آلمان است. اما بسته نرم‌افزاری مذکور تنها پس از مدتی در سایر مناطق نیز قابل‌دسترس خواهد بود. دارندگان اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به ترتیب بایستی به‌دنبال نسخه‌های G960FXXU2BRJ3 و G965FXXU2BRJ3 از به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH