هواوی رسما از میت 20 RS پورش دیزاین پرده برداشت

به‌تازگی شرکت هواوی از گوشی‌های هوشمند جدید پرچم‌دار خود، یعنی میت 20 و میت 20 پرو پرده‌برداری کرد. هرچند که ظاهرا این دو گوشی تنها محصولات جدیدی نیستند که این شرکت رونمایی کرده و هم‌اکنون شرکت هواوی محصول دیگری با نام میت 20 RS با طراحی پورشه را معرفی کرده است.

توجه داشته باشید که تقریبا تمامی قسمت‌های این گوشی عینا مشابه محصول میت 20 است (بررسی میت 20) و مشخصاتی مانند این دستگاه را دارد. این امر بدان معناست که تراشه پردازنده این محصول کایرین 980 و دوربین سه‌گانه پشتی آن چیزی شبیه به میت 20 پرو است. سیستم دوربین آن شامل یک لنز اصلی با کیفیت 40 مگاپیکسل، لنز ثانویه 20 مگاپیکسلی لایکا با زاویه باز و همچنین یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی است. البته طراحی بدنه این محصول با میت 20 تفاوت دارد و بسیار زیبا و جذاب است.

همان‌طور که بالاتر نیز اشاره کردیم، این محصول نیز چیزی شبیه به گوشی میت 20 است که بیشترین تغییر آن مربوط به بدنه و طراحی می‌شود. بدنه آن از جنس شیشه و چرم و طراحی روی آن شامل خطوط ماشین مسابقه پورشه است که ما را به یاد ماشین‌های پورشه و طراحی زیبای آن می‌اندازد. به لطف بدنه چرم و رنگ تیره این گوشی، طراحی آن بسیار باکلاس و درجه‌یک و لاکچری به نظر می‌رسد؛ بنابراین اگر شما محصول جدید شرکت هواوی یعنی میت 20 را دوست دارید و به دنبال یک طراحی باکیفیت و درجه‌یک از آن هستید، این گوشی یک انتخاب بسیار مناسب برایتان به‌ حساب می‌آید.

گوشی هواوی میت 20 RS با طراحی پورشه در دو مدل تولید می‌شود. یک مدل این محصول با رم 8 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت به قیمت 1,695 یورو و مدل دیگر آن با رم 8 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی با قیمت 2,095 یورو عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH