تلگرام X

آپدیت تلگرام X با پشتیبانی از اندروید پای منتشر شد

توسعه‌دهندگان پیام‌رسان جنجالی تلگرام اعتقاد دارند، نسخه تلگرام X از اپلیکیشن اصلی بسیار بهتر است! از شوخی گذشته، تلگرام X قرار است سریع‌تر، تر و تمیز‌تر و بسیار ساده‌تر از نسخه فعلی شرکت باشد. 

تلگرام X

در ماه فوریه گذشته، تلگرام X چندین به‌روزرسانی جدید دریافت نمود که سبب بهبود کارایی و عملکرد قدرتمند‌تر آن شد و اکنون به‌روزرسانی‌های ماه اکتبر، قابلیت‌های جدیدی را به همراه خود آورده است. از جمله این موارد می‌توان به پشتیبانی از اندروید پای و افزوده شدن چندین زبان جدید اشاره نمود.

پشتیبانی از اندروید پای به معنای در راه بودن ده‌ها ویژگی جدید است که شما تنها بر روی سیستم عامل جدید و جذاب گوگل، می‌توانید آنها را بیابید. از جمله امکان ارسال تصاویر متحرک GIF، عکس و استیکر‌ مستقیما از طریق صفحه کلید، فرستادن پیام‌هایی با میزان متن بیشتر، قابلیت استفاده از پروکسی‌های HTTP، بهینه‌سازی مقدار حافظه مصرفی در هنگام استفاده هم‌زمان از چند اکانت و بسیاری موارد دیگر که کم‌کم با آنها آشنا خواهید شد.

تلگرام X

به علاوه هم‌اکنون تلگرام X، از ده زبان دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، مالایی، تامیلی، پرتقالی برزیلی، روسی، اسپانیایی و اوکراینی در دسترس قرار دارند. برای استفاده از این زبان‌ها، حتی نیازی به دانلود آخرین نسخه تلگرام X، ندارید و تنها کافی است به قسمت تغییر زبان بروید و زبان اپلیکیشن خود را عوض کنید! چندین به‌روزرسانی دیگر نیز در آپدیت ماه اکتبر به چشم می‌خورد که احتمالا شما را به استفاده بیشتر از این اپلیکیشن ترغیب خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH