ایسوس

سری جدید کارت‌های گرافیک RTX و مادربردهای Z390 ایسوس در ایران معرفی شد

نماینده رسمی محصولات ایسوس در ایران در رویداد روز 29 مهرماه از محصولات جدید ایسوس رونمایی کرد. سری جدید کارت‌های گرافیک سری RTX و مادربردهای Z390 در حالی رونمایی شد که اوضاع بازار کامپیوتر کشور بسیار بهم ریخته و نوسانات اخیر ارزی باعث شده تا بسیاری از برندهای فعال در کشورمان به صورت غیرفعال به ادامه کار بپردازند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، مراسم رونمایی از سری جدید کارت‌های گرافیک سری RTX و مادربردهای Z390 در کارتینگ آزادی برگزار شد که این مراسم با حضور فعالان رسانه ای و نمایندگان این شرکت در سرتاسر کشور برگزار گردید و مورد توجه حضار قرار گرفت.

محصولات جدید گیمینگ ایسوس به زودی در سرتاسر کشور عرضه خواهد شد و گیمرها و افراد علاقه مند به استفاده از این سری محصولات ایسوس می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر این شرکت از شرایط فروش خوب و جشنواره این شرکت بهره‌مند شوند که از جمله هدایای این شرکت برای خریداران سری کامل گیمینگ، پدموس اختصاصی این شرکت است که به گفته نماینده این برند در ایران، ارزشی در حدود 100 دلار برای کاربران خواهد داشت.

در ابتدای این مراسم امیر درودگریان مدیر بخش فروش ایسوس در ایران توضیحاتی پیرامون سابقه فعالیت این برند در دنیا و همچنین اهداف تعیین شده از سوی موسسین این شرکت ارایه داد که شاید مهم‌ترین بخش این صحبت‌ها حضور حدود 5 هزار کارمند در قسمت R&D این برند است که صرفا به دنبال عرضه محصولات متناسب با نیاز کاربران هستند.

مدیر بخش فروش این برند تایوانی در ایران اعلام کرد که ایسوس در سال 2017 توانسته به درآمدی در حدود 13 میلیون دلار برسد که نسبت به سال‌های قبل پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی در ادامه اشاره کوتاهی به سرورهای ایسوس داشت که حاوی نکات جالبی بود:

به زودی از سرورهای ایسوس در کشورمان خواهید شنید چرا که نگاه نهادهای دولتی و نظامی در کشور برای خرید سرور تغییر کرده و آن‌ها به دنبال جایگزینی برندهای چینی و تایوانی به جای برندهای آمریکایی هستند که با توجه به کیفیت سرورهای ایسوس به عنوان اولویت اول به این برند نگاه می‌شود.

در ادامه مراسم نوبت به سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی ایسوس رسید تا توضیحات خود را پیرامون محصولات جدید این شرکت ارائه نماید. وی ابتدا به مادربرد جدید Z390 و مشخصات آن اشاره کرد:

مادربردهای سری Z390 ایسوس راه موفق نسل قبلی را ادامه داده و این بار نیز با معرفی نسل جدید خالق شگفتی شده اند. ایسوس برای سری Z390، مادربردهای خانواده TUF Gaming، Prime، ROG STRIX و پرچمداران ROG را طراحی و معرفی کرده که در ادامه به ویژگی کلیدی هر سری خواهیم پرداخت

وی در ادامه افزود:

مادربردهای سری Z390 ایسوس راه موفق نسل قبلی را ادامه داده و این بار نیز با معرفی نسل جدید خالق شگفتی شده‌اند. ایسوس برای سری Z390، مادربردهای خانواده TUF Gaming، Prime، ROG STRIX و پرچمداران ROG را طراحی و معرفی کرده که در ادامه به ویژگی کلیدی هر سری خواهیم پرداخت

پس از ارائه توضیحات قبلی نوبت مادربردهای پرایم رسید که سعید مسلمی در مورد این مادربردها گفت:

مادربردهای سری Z390 ایسوس راه موفق نسل قبلی را ادامه داده و این بار نیز با معرفی نسل جدید خالق شگفتی شده‌اند. ایسوس برای سری Z390، مادربردهای خانواده TUF Gaming، Prime، ROG STRIX و پرچمداران ROG را طراحی و معرفی کرده که در ادامه به ویژگی کلیدی هر سری خواهیم پرداخت

سعید مسلمی با اشاره به نیاز گیمرها برای موضوع اورکلاکینگ در محصولات گیمینگ گفت:

راهکار جدید اورکلاکینگ Asus در سری جدید با نام AI Overclocking یکی از شگفتی‌های نسل جدید مادربردهای ایسوس است. برخلاف سایرین که با اعمال ولتاژ بسیار بالا و نامتعارف، برای تنها 200 مگاهرتز فرکانس بالاتر برای پردازنده که منجر به ایجاد دمای بالا و ناپایداری می‌شود، ویژگی AI Overclocking با تشخیص کیفیت سیلیکون پردازنده و سنجش قدرت خنک کننده به صورت کاملاً پایدار کمترین ولتاژ را برای بالاترین فرکانس قابل دستیابی برای پردازنده در نظرگرفته و سیستم به بهترین حالت ممکن اورکلاک می‌شود.

برای رم ها ایسوس در این نسل نیز از بالاترین سطح طراحی مهندسی خود استفاده کرده است. سوییچ MemOKO ! II، تضمینی برای بوت شدن سیستم با فرکانس پایه در شرایط بحرانی برای رم است و فناوری OptiMem II نیز با جدا کردن مسیرهای سیگنال‌های حافظه، امکان دستیابی به فرکانس‌های بالا و زمان تاخیر پایین به همراه کاهش همشنوایی تا 70 درصد برای مسیرهای حافظه را فراهم آورده است. نرم افزار ROG RAMCASH III نیز کاملاً پیشرفته شده و امکان مدیریت همه جانبه کش سیستم را به رایگان در دسترس شما قرار داده تا بتوانید از سرعت بسیار بالای رم سیستم به منظور اجرای برنامه‌ها استفاده کنید

سعید مسلمی در ادامه به معرفی پرچمداران واقعی چیپست جدید Asus پرداخت و گفت:

سری ROG در روز نخست معرفی پردازنده‌های سری جدید اینتل توانست تمامی رکوردهای پردازنده‌های هشت هسته‌ای را در سایت Hwbot به خود اختصاص دهند.

قدرت Asus در زمینه مادربرد بر همه ثابت شده و به همین دلیل برندهای تولید کننده سخت افزار علاقه خاصی به همکاری با ایسوس در این زمینه دارند. برای رم نیز کمپانی‌های تولید کننده رم، حافظه‌هایی با ماژول‌های 32 گیگابایتی را به طور اختصاصی برای مادربردهای سری جدید ایسوس طراحی کرده‌اند

 

گفتنی است که فروشندگان این برند در صورت فروش سری کامل محصولات گیمینگ از جایزه 100 دلاری ایسوس بهره مند خواهند شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH