سامسونگ از هدست واقعیت ترکیبی اچ‌ام‌دی اودیسی وی‌آر پلاس پرده برداشت!

سال گذشته بود که کمپانی سامسونگ هدست واقعیت ترکیبی خود موسوم به اچ‌ام‌دی اودیسی وی‌آر را به طور رسمی معرفی کرد. حالا پس از گذشت یک سال از آن زمان، این کمپانی کره‌ای از نسل جدید این هدست‌ها با نام اچ‌ام‌دی اودیسی وی‌آر پلاس پرده برداشت. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا با این محصول بیش‌تر آشنا شویم.

هدست اچ‌ام‌دی اودیسی وی‌آر پلاس از برخی بهبودهای سخت‌افزاری بهره برده تا استفاده از آن راحت‌تر از گذشته باشد. یکی از اصلی‌ترین تغییرات اعمال شده در این نسخه، استفاده از نمایشگری مجهز به تکنولوژی Anti-Screen Door Effect است که موجب تار کردن پیکسل‌ها در مواقع مورد نیاز می‌شود. زمانی که به نمایشگر امولد دوگانه و 3.5 اینچی درون این هدست نگاه کنید، ممکن است که پیکسل‌ها و چیزی که به افکت screen-door مشهور شده را ببینید.

این ویژگی باعث پیکسل‌سازی در برخی شرایط و محیط‌ها شده که گاها ممکن است سرگیجه ایجاد کند. هدست اچ‌ام‌دی اودیسی وی‌آر پلاس به یک دریچه اضافه مجهز شده که سبب منتشر شدن نورهای ورودی از هر پیکسل شده و تصاویر را در فضاهای اطراف هر پیکسل تکثیر می‌کند.

باکس قرارگیری چشم در این محصول اندازه‌ای بزرگ‌تر و پهنایی بیش‌تر در مقایسه با نمونه سال گذشته داشته که اکنون طول آن به 146 میلی‌متر می‌رسد. بالشتک این هدست از مواد ضد بخار تولید شده تا تنفس کردن کاربر در طول استفاده از این هدست هیچ گونه بخاری اطراف چشم‌ها و روی نمایشگر ایجاد نکند. دیگر موارد در مقایسه با هدست سال گذشته تقریبا ثابت مانده که برای نمونه می‌توان به اسپیکرهای دوگانه داخلی تنظیم شده توسط AKG با قابلیت پخش 360 درجه اصوات و میدان دید 110 درجه اشاره کرد.

هدست اچ‌ام‌دی اودیسی وی‌آر پلاس در قالب یک باندل شامل این محصول در کنار دو کنترلر حرکتی به فروش خواهد رسید. ضمن آن‌که باید اشاره کنیم امکان اتصال این محصول به کامپیوترهای ویندوزی از طریق دو درگاه HDMI 2.0 و USB 3.0 فراهم شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون این پکیج را از طریق فروشگاه مایکروسافت و وب‌سایت سامسونگ با قیمت 500 دلار خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH