بوز

معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بوز در بازار (آبان‌ ماه ۹۷)

موسیقی بخش بزرگی از زندگی انسان‌ها را تشکیل می‌دهد و در طول سالیان متمادی دستگاه‌های زیادی برای انتقال تجربه‌ای دل‌نشین از گوش کردن به موزیک طراحی و تولید شده‌اند. خوش‌بختانه اخیرا نیز دیوایس‌هایی پا به بازار کشورمان گذاشته‌اند که با کمک آن‌ها می‌توانیم به موسیقی با کیفیت بسیار بالا و بدون مزاحمت سیم‌ها گوش دهیم. اسپیکرهای بلوتوثی توسط کمپانی‌های بسیاری تولید می‌شوند که یکی از همین‌ها بوز است. اگر می‌خواهید با بهترین بلندگوهای بی‌سیم این شرکت آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Revolve Plus

بوز

اگر مایل به خرید یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوثی بازار هستید و می‌خواهید مهمانی‌ها و دورهمی‌تان را هیجان‌انگیزتر کنید، حتما Revolve Plus را در سبد خرید خود قرار دهید. این گجت با دیزاین مدرن و چشم‌نوازی عرضه شده که نظر هر کاربری را جلب می‌کند و به‌خودی خود المانی برای جذاب‌تر کردن دکوراسیون خانه به شمار می‌رود! ابعاد و وزن مناسب این اسپیکر را به وسیله‌ای قابل حمل تبدیل کرده و می‌توانید آن را در کوله گذاشته و در هر مکان و زمانی به موسیقی دل‌خواه‌تان گوش دهید. اتصال از طریق یکی از جدیدترین ورژن‌های فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و به این ترتیب قابلیت‌های کارآمدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال نویز موسیقی‌ها و قطع و وصلی‌ها کاهش یافته و همین‌طور سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافته است. کیفیت پخش موزیک نیز حتی یوزرهای حرفه‌ای را راضی می‌کند و مطمئن باشید از خریدتان پشیمان نخواهید شد.

قیمت: ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

Sound Link III

بوز

دوست دارید به‌‌صورت مداوم به موسیقی گوش دهید؟ می‌خواهید یک محصول با باتری عظیم‌الجثه خریداری نمایید که می‌تواند تا ساعت‌ها به پخش آواهای مختلف بپردازد؟ پس بدون تردید Sound Link III را بخرید. تولیدکننده با استفاده از یک باتری بزرگ و حجیم عمر دستگاه را تا حد زیادی افزایش داده و این امکان را به شما می‌دهد تا با یک‌بار شارژ Sound Link III تا چندین ساعت به موسیقی گوش دهید. بوز در تمام اسپیکرهای خود به کیفیت پخش موزیک اهمیت بسیار بالایی می‌دهد و در حقیقت یکی از کمپانی‌های پیش‌رو در این زمینه به حساب می‌آید. از این رو Sound Link III تجربه‌ای دل‌نشین را رقم زده و شما را به‌طرف خود جذب می‌کند. کوچک‌ترین جزئیات موسیقی‌ها با اسپیکر بلوتوثی بوز شنیده می‌شوند و باس مجموعه هم تحسین‌برانگیز است. از فن‌آوری بلوتوث خوش‌تان نمی‌آید و مایل به استفاده از بلندگو با کابل هستید؟ اصلا مشکلی نیست! Sound Link III از تمام دیوایس‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند و قادرید به موسیقی مورد علاقه خود از طریق سیم گوش دهید. در غیر این صورت، هنوز تکنولوژی بلوتوث در دسترس‌تان قرار دارد و بی‌نقص با گجت‌های اطراف ارتباط برقرار می‌کند.

قیمت: ۵ میلیون تومان

Revolve

بوز

سری Revolve یکی از خانواده‌های موفق بازار در حوزه اسپیکرهای بلوتوثی شمرده می‌شود که توانسته‌ نظرات بسیاری را به سمت خود جلب نموده و فروش بالایی داشته باشد. اما این حجم از محبوبیت برای چیست؟ کیفیت پخش موسیقی یکی از آن‌هاست. Revolve موزیک‌ها را با تمام جزئیات‌شان پخش می‌کند و هیچ چیز را از قلم نمی‌اندازد. از طرفی باس بلندگو نیز راضی‌کننده است و به این ترتیب گزینه‌ای مطلوب برای کاربران حرفه‌ای به حساب می‌آید. ویژگی دیگر و جذاب Revolve دیزاین مدرن است. در واقع طراحی از اهمیت زیادی بین مشتریان برخوردار است و بوز هم چنین موضوعی را درک کرده و اکثرا مدل‌های خود را با بهره‌گیری از المان‌های روز طراحی می‌سازد. اتصال هم از طریق فن‌آوری بلوتوث و هم با کمک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا صورت می‌گیرد و در نتیجه همیشه می‌توانید (فارغ از این‌که موبایل یا کامپیوتر در دسترس‌تان است) به موسیقی گوش دهید. برای این‌که نیازتان به اسمارت فون یا تبلت به حداقل برسد و بتوانید به تماس‌های‌تان با اسپیکر پاسخ دهید، تولیدکننده از یک میکروفون حساس در بدنه گجت سود جسته که صدای شما را تا برد ۱۰ متر به‌خوبی دریافت می‌کند و با شفافیت بالا به فرد مورد نظر می‌رساند.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

SoundLink Micro

بوز

یکی از مشکلات اسپیکرها ابعاد و وزن برخی از آن‌هاست که کاربر را از حمل و نقل آسان‌ این دسته از دستگاه‌ها عاجز می‌کند. برای همین بوز SoundLink Micro را به بازار عرضه کرده که به‌لطف دیزاین مهندسی‌شده‌اش به‌سادگی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد و بدون دردسر می‌توانید آن را به هرجایی حمل کنید. SoundLink Micro حتی توانسته گواهینامه IP را از سازمان IEC کسب کند. این بدان معناست که در برابر آب شیرین تا حدی مقاوم خواهد بود و کاربران قادر به استفاده از آن در شرایط مرطوب و در زیر باران خواهند بود. به این ترتیب مهمانی و دورهمی‌تان حتی در کنار دریا هم ادامه خواهد داشت و متوقف نمی‌شود. میکروفون هم از یاد نرفته و با کمکش هیچ تماسی بی‌پاسخ نمی‌ماند و نیاز زیادی به موبایل یا تبلت‌تان پیدا نمی‌کنید. کنترلرهایی هم روی بدنه SoundLink Micro به چشم می‌خورند تا ولوم را کم و زیاد نمایید یا موسیقی را متوقف کرده و به تماس‌ها پاسخ دهید.

قیمت: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH