میت ۲۰ ایکس

۴ دلیل برای این‌ که میت ۲۰ ایکس هواوی را بخریم

اسمارت فون‌ها یکی از محبوب‌ترین گجت‌های دنیای امروز به‌حساب می‌آیند که تصور زندگی بدون آن‌ها غیرممکن است. کمپانی‌های زیادی به این حوزه وارد شده‌اند و هر سال از مدل‌های جذابی پرده‌برداری می‌کنند. هوآوی نیز یکی از همین برندهاست که امسال از سری پرطرف‌دار و قدرت‌مند میت رونمایی نموده. میت ۲۰ ایکس جز همین خانواده شمرده می‌شود و قابلیت‌های بسیاری دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به دلایلی برای خرید میت ۲۰ ایکس بپردازیم.


طراحی و نمایشگر

میت ۲۰ ایکس

اگر بخواهیم یکی از برترین طراحی‌های سال را در قسمت موبایل‌ها نام ببریم، باید به سری میت ۲۰ رجوع کنیم. این سری با تحولات زیادی روبه‌رو شده‌ و به‌‌طور کلی مدرن گشته‌. میت ۲۰ ایکس هم از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده از ترکیب جذاب فلز و شیشه سود جسته که ظاهر چشم‌نوازی به گوشی می‌دهد و از طرفی نگاه هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. هوآوی سعی کرده نمایشگری گسترده و تقریبا بدون حاشیه را ارایه دهد تا تجربه لذت‌بخشی از اسمارت فون چینی داشته باشید. میت ۲۰ ایکس به‌سبب نحوه چینش دوربین‌ها و المان‌های دیگر در قاب پشتی با دیگر نمونه‌های بازار متمایز شده و بی‌شک نظر افرادی را که به‌دنبال کالایی خاص هستند، جلب می‌نماید.

موضوع دیگر، نمایشگر دستگاه است. سازنده از یک صفحه‌نمایش غول‌پیکر و در حد و اندازه تبلت‌ها برای میت ۲۰ ایکس در نظر گرفته تا این مدل گزینه‌ای بسیار خوبی برای عاشقان فیلم‌های سینمایی و گیم به شمار بیاید. خوش‌بختانه تکنولوژی ساخت صفحه سوپر آمولد بوده و به همین علت روشنایی زیادی دارد و حتی می‌توانید در زیر نور خورشید با موبایل کار کنید. استاندارد HDR10 نیز فراموش نشده و محتواهای مختلف با جزئیات بسیار نمایش داده می‌شوند.

سخت‌افزار

میت ۲۰ ایکس

در واقع چیزی که مرز بین گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار را مشخص می‌کند، قدرت سخت‌افزاری است. از آن‌جا که با یک اسمارت فون گران‌قیمت طرف هستیم، در نتیجه بعید نیست شاهد آخرین تکنولوژی‌ها در میت ۲۰ ایکس باشیم. نسل جدید چیپست‌های هوآوی قلب تپنده هندست را تشکیل داده و به‌خوبی از پس بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پلت‌فرم گوگل بر می‌آید. حتی باکیفیت‌ترین گیم‌ها و سنگین‌ترین برنامه‌ها بدون لگ و کندی در میت ۲۰ ایکس اجرا می‌گردند. به‌لطف محصول هوآوی می‌توانید کارهای‌تان را با سرعت زیادی انجام دهید و با توجه به اندازه نمایشگر حتی اعمال حرفه‌ای خود را نیز به سرانجام برسانید. با این همه، پردازنده به‌تنهایی حرفی برای گفتن ندارد و حتما باید با مقدار حافظه‌ای ارایه شود. سازنده میت ۲۰ ایکس این را از یاد نبرده و فضای ذخیره‌سازی عظیمی را تدارک دیده است. در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم هم به چشم می‌خورد که نوید اجرای بی‌نقص عمل مالتی‌تسکینگ را می‌دهد. در صورت مواجه شدن با خطای کمبود حافظه نیز این امکان داده شده تا با بهره‌گیری از نانو مموری فضای ذخیره‌سازی را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

دوربین

میت ۲۰ ایکس

به‌نظر می‌رسد امسال، سال دوربین‌هاست و شاهد تعدد لنزها در اسمارت فون‌ها هستیم. میت ۲۰ ایکس نیز از این قانون پیروی می‌کند و به سه دوربین در قسمت پشتی مجهز شده. به این ترتیب قادرید عکس‌های باکیفیتی بگیرید که دارای جزئیات زیادی هستند. به‌کمک لنز اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی گوشی این اجازه داده شده تا به‌طور گسترده و همه‌جانبه یک منظره یا شهری را به تصویر بکشید و در عین حال چیزی را از قلم نندازید. دوربین تله‌فوتو هم به کار گرفته شده تا بتوانید پرتره‌های جذابی ثبت کنید و در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شوید! تمامی لنزها نیز توسط کمپانی لایکا تنظیم و تایید شده‌اند و به همین خاطر کیفیت‌شان مثال‌زدنی است. فلاش‌های دوگانه هم در کنار سه لنز وجود دارند و امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری در شب را ممکن می‌سازند. صحبت از فیلم‌برداری شد. میت ۲۰ ایکس می‌تواند با کیفیت 4K به ضبط ویدیو بپردازد و لحظات مختلف را با جزئیات کم‌نظیری ثبت کند.

هوآوی برای این‌که نظر عاشقان اینستاگرام را به موبایل خود جلب کند، از یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی و واید در قاب جلویی بهره برده که عکس‌های زیبا و شگفت‌انگیزی می‌گیرد و مانند دسته‌ای از گوشی‌های بازار سلفی‌های‌تان محو یا بی‌کیفیت نخواهد شد.

باتری و سایر قابلیت‌ها

میت ۲۰ ایکس

با توجه به اندازه نمایشگر و سخت‌افزار قدرت‌مند، وجود یک باتری حجیم نیز حس می‌شود. خوش‌بختانه تولیدکننده چینی روی‌مان را سفید کرده و از یک باتری با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپری در میت ۲۰ ایکس استفاده نموده. در این صورت شاهد عمر بالای باتری اسمارت فون خواهیم بود و تنها با یک‌بار شارژ می‌توانیم تا ساعت‌ها در اینترنت جست‌وجو کنیم، عکس بگیریم، به انجام بازی‌ها بپردازیم و ویدیوهای خود را در نرم‌افزارهای حرفه‌ای ادیت نماییم. برای این‌که وقت‌تان تلف نشود و سریعا قادر به استفاده مجدد از میت ۲۰ ایکس باشید، هوآوی موبایل مذکور را به تکنولوژی شارژ سریع مجهز کرده. به این ترتیب نیازی نیست چند ساعت برای شارژ دستگاه منتظر باشید.

میت ۲۰ ایکس همان‌طور که برای علاقه‌مندان به بازی گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود، برای دوست‌داران موزیک هم موبایل بسیار خوبی است. چراکه اسپیکر آن از قابلیت دالبی اتموس سود می‌برد و موسیقی‌ها را با کیفیتی سطح بالا پخش می‌کند.

1 در مورد “۴ دلیل برای این‌ که میت ۲۰ ایکس هواوی را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH