باز هم هواوی از خجالت رقبای خود درآمد؛ ما گوشی‌های قدیمی خود را کند نمی‌کنیم!

دو روز پیش خبری مبنی بر جریمه 15 میلیون یورویی دو شرکت اپل و سامسونگ از طرف شورای رقابت ایتالیا منتشر شد. در این گزارش آمده بود، دو شرکت یاد شده به‌روزرسانی‌هایی را به کاربران تحمیل می‌کنند که موجب کندتر شدن قطعات قدیمی می‌شود. در نتیجه این کار کاربران مجبور به آپگرید دستگاه‌های خود به مدل‌های جدید هستند. هواوی در مقابل این خبر نتوانسته مقاومت کند و دوباره رقبای خود را مورد تمسخر قرار داده است.

توییتی از صفحه رسمی شرکت چینی در بریتانیا منتشر شده که در آن آمده است، هواوی به هیچ وجه مدل‌های قدیمی محصولات خود را کند نمی‌کند تا کاربران را مجبور به آپگرید دستگاه‌های خود کند. عرضه اسمارت‌فون‌های میت 20 و میت 20 پرو در بریتانیا از امروز آغاز شده و این شرکت با به راه انداختن هشتگ‌هایی با مضمون “سریع آمده و سریع خواهد ماند” و همچنین “هرگر کند نمی‌کند” در صدد تبلیغات بیشتر و تسریع فروش پرچم‌داران خود است.

این اولین بار نیست که هواوی رقبای خود را مورد تمسخر قرار می‌دهد. در ماه مارس و پیش از رونمایی P20 پرو، این شرکت باز هم در بریتانیا تبلیغاتی را بر روی ماشین‌های سنگین و برای جلب توجه عموم به مقابل فروشگاه‌های سامسونگ و اپل فرستاد. همچنین در ماه سپتامبر نیز چینی‌ها در حرکتی عجیب به کسانی که در صف خرید آی‌فون‌های جدید بودند، یک پاوربانک رایگان دادند. چندی پیش و در مراسم معرفی اسمارت‌فون‌های میت 20، هواوی با نشان دادن تصویری از یک آی‌فون XS مکس که توسط قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم میت 20 پرو در حال شارژ بود، طعنه‌ای سنگین به پرچم‌دار اپل زد.

1 در مورد “باز هم هواوی از خجالت رقبای خود درآمد؛ ما گوشی‌های قدیمی خود را کند نمی‌کنیم!”

  1. خداییش تکنولوژی های جدیدی که قبلا از استیو جابز میدیدیم الان توی اپل جایی ندارن و هواویه که مدام داره تو موبایلاش تکنولوژی های جدید معرفی میکنه، اوج فناوری که تو اپل دیدیم همین ناچ بالای نمایشگر بود که الان چینیا دارن همین ناچ رو خیلی بهتر از آیفون استفاده میکنن، سری p و mate هواوی امسال عالی بودن اصلا هم اهمیتی نداره تو پرچمدارا چه پردازنده ای امتیاز بنچمارک بیشتری داره تو استفاده کاربرا هیییییچ فرقی ندارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH