Mi Mix 3

بررسی اولیه شیائومی Mi Mix 3: تداعی مدرنیسم!

اسمارت فون‌ها بخشی جداناشدنی از زندگی امروزه به حساب می‌آیند و طیف وسیعی از کارهای‌مان را انجام می‌دهند. اعمالی که در گذشته با کلی زحمت صورت می‌گرفتند و باید وقت زیادی را به‌ آن اختصاص می‌دادید. ولی حالا می‌توانید با یک اشاره و با کمک موبایل‌تان بسیاری از کارها را به سرانجام برسانید. شیائومی مثل ده‌ها برند دیگر در حوزه گوشی‌ها فعالیت دارد و به‌تازگی از مدل Mi Mix 3 پرده برداشته. اگر می‌خواهید با این هندست آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی و دیسپلی

Mi Mix 3

دیزاین مدرن تقریبا در تمام موبایل‌های معرفی‌ شده در سال ۲۰۱۸ به چشم می‌خورد و خوش‌بختانه Mi Mix 3 از این قانون نیز پیروی می‌کند. استفاده از ترکیب فلز و شیشه باعث افزایش جذابیت بصری دستگاه گشته و با همان نگاه اول عاشق محصول چینی می‌شوید. در قاب پشت دو دوربین به‌سبک آی‌فون ۱۰ قرار گرفته‌اند و در میانه دیوایس نیز حس‌گر اثر انگشت دیده می‌شود. این همان پاشنه آشیل Mi Mix 3 است. چراکه این دیزاین در مدل‌های زیادی به‌کار رفته و از این رو شاید کاربران با دیدن بخش پشتی محصول شیائومی کمی ناامید شوند. در قاب جلو تغییرات زیادی رخ داده. حاشیه‌ها تا حد ممکن کم‌تر گشته و حالا دوربین‌ها به‌صورت پاپ-آپ طراحی شده‌اند. به این ترتیب در مواقع لزوم از درون موبایل بالا آمده و آماده کار می‌شوند.

نمایشگر در اسمارت فون‌ها از اهمیت زیادی برخودار است. برای همین تولیدکننده چینی برای Mi Mix 3 از یک نمایشگر سوپر آمولد بهره برده که غول‌آسا به شمار می‌رود. در این صورت گوشی مذکور به گزینه‌ای مطلوب برای علاقه‌مندان به بازی و فیلم به حساب می‌آید و می‌توانید محتواهای مختلف را در صفحه‌ای بزرگ تماشا نمایید. تکنولوژی آمولد افزایش روشنایی تصویر را رقم زده و رنگ‌ها به‌طور اغراق‌آمیز به نمایش گذاشته می‌شوند. رزولوشن در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و دیگر گوشه‌های تیزی در المان‌ها و محتواها نخواهید دید و تمام عناصر با جزئیات مناسبی دیده می‌شوند.

سخت‌افزار

Mi Mix 3

برای این‌که فرق یک پرچم‌دار و یک گوشی اقتصادی را متوجه شویم، در قدم اول باید به قیمت محصول نگاه کرده و سپس قدرت سخت‌افزاری آن را بسنجیم. به‌طور معمول اسمارت فون‌های میان‌رده به پایین از چیپست‌های ضعیف و ارزا‌ن‌قیمت استفاده می‌کنند که تنها از پس انجام کارهای روزمره و خیلی ساده بر می‌آیند. اما Mi Mix 3 یک هندست بالارده است و برای همین انتظار قدرت زیادی از آن می‌رود. از این رو شیائومی آخرین پردازنده شرکت کوآلکام را برای این گجت خاص تدارک دیده که قادر به اجرای بی‌نقص تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین اندروید است. در حقیقت Mi Mix 3 تجربه لذت‌بخشی از گیم‌های باکیفیت اندرویدی را در  اختیارتان می‌گذارد و فاقد هرگونه لگ یا کندی است.

با این همه، باید به حافظه داخلی و حافظه اجرایی نیز توجه نمود. سازنده Mi Mix 3 را در چند مدل به بازار عرضه کرده که در گران‌قیمت‌ترین آن حدود ۲۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای شما تدارک دیده شده که در کنار ۱۰ گیگابایت رم عملکرد بی‌چون و چرای هندست را به ارمغان می‌آورد. این مقدار حافظه اجرایی به شما امکان اجرای چند اپلیکیشن و بازی را به‌صورت هم‌زمان می‌دهد و می‌توانید کارهای‌تان را بسیار سریع‌تر انجام دهید.

دوربین

Mi Mix 3

با توجه به افزایش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، دوربین قاب جلو برای بسیاری از کاربران در اولویت قرار گرفت و در واقع دلیلی برای خرید موبایل‌ها شد. تولیدکنندگان نیز برای رفع نیاز مشتریان هرسال به قابلیت‌های این بخش می‌افزایند و هرکدام یک تکنولوژی جدید معرفی می‌کنند. شیائومی برای Mi Mix 3 از ماژول دوربین دوگانه در قسمت جلویی سود جسته که به‌صورت پاپ-آپ تولید گشته. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، دوربین‌های سلفی Mi Mix 3 در مواقع لزوم از درون دستگاه بیرون آمده و اقدام به عکس‌برداری یا فیلم‌برداری می‌کنند. یکی از لنزها ۲۴ و دیگری ۲ مگاپیکسل رزولوشن دارد و به‌لطف این دو می‌توانید پرتره‌های جذابی بگیرید. هم‌چنین تصاویر سلفی با نهایت جزئیات ثبت می‌شوند و چیزی از قلم نخواهد افتاد.

دوربین‌های قاب پشتی نیز از ویژگی پیکسل‌های دوگانه بهره می‌گیرند. در نتیجه سرعت فوکوس بالا رفته و قادر به ثبت لحظه‌های ناب خواهید بود. علاوه‌بر این، قابلیت سوپر اسلوموشن هم به چشم می‌خورد و می‌توانید ویدیوهای دیدنی و صحنه آهسته‌ای بسازید که از کیفیت بالایی برخودار هستند.

باتری

Mi Mix 3

با این‌که شیائومی برای Mi Mix 3 از یک نمایشگر سوپر آمولد و کم‌مصرف بهره برده و در کنار این پردازنده‌ای ۱۰ نانومتری و با مصرف اندک را تدارک دیده است، اما استفاده از یک باتری تقریبا ۳۵۰۰ میلی‌آمپری آن‌چنان مناسب نیست. تولیدکننده می‌توانست با الگوبرداری از رقیبان باتری عظیم‌الجثه ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را برای Mi Mix 3 در نظر بگیرد. با این حال، عمر باتری محصول نام‌برده نسبتا راضی‌کننده محسوب می‌شود. از طرفی فن‌آوری شارژ سریع باعث دلگرمی کاربران است و قادرید اسمارت فون‌تان را در کم‌ترین زمان ممکن شارژ کنید. در این صورت وقت‌تان تلف نمی‌شود و مدت زیادی قادر به استفاده از گوشی هستید. قابلیت شارژ وایرلس هم در نظر گرفته شده تا بی‌نیاز از سیم‌های مزاحم به شارژ دستگاه بپردازید و از آن بدون دردسر بهره بجویید.

به سوپر گروه گوشی‌های شیائومی ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH