معرفی اسپیکر مجهز به هوش مصنوعی هواوی با قیمتی مناسب

در کنفرانس شانگهای، هوآوی همزمان با معرفی سری گوشی‌های میت20 در چین، از اسپیکر هوشمند خود نیز رونمایی کرد.

یکی از ترندهای محبوب این روزهای دنیای تکنولوژی خانه‌های هوشمند و گجت‌های مرتبط با آن است. خانه‌هایی که قرار است بیش از پیش زندگی را راحت‌، دلپذیر و صد البته هوشمندتر کند.

شرکت هوآوی که چند سالی است روی هوش مصنوعی تمرکز کرده، جدیدترین اسپیکر هوشمند خود به نام The Huawei AI speaker را به بازار فرستاده است. این اسپیکر با صدای OrionStar صحبت می‌کند، سیستم عاملی چینی با نام کامل Orion Voice OS دارد که در حال حاضر محصولات شرکت‌های شیامی، میدیا و … هم از آن استفاده می‌کنند.

بلندگوی Huawei AI با شنیدن دستور “Xiaoyi Xiaoyi” فعال شده و در همان حال از هوش مصنوعی خود نیز بهره می‌گیرد تا با گوش دادن به دستورات کاربر بتواند دقیق‌ترین عکس‌العمل را به آنها نشان دهد. البته این بلندگو می‌تواند چند فرمان را به صورت هم‌زمان انجام بدهد. و حتی چند کار برنامه‌ریزی‌شده را نیز اطلاع رسانی یا زمان‌بندی کند. علاوه بر  گفتن  «Xiaoyi » کاربر می‌تواند صدای خود را نیز ضبط کند.

این اسپیکر توانایی سازگاری با گوشی‌های هوشمند را دارد و از این طریق می‌توان با استفاده از اسپیکر بین مخاطبین گوشی جستجو، مخاطب مورد نظر را یافته و با او تماس بگیرید آن هم بدون اینکه گوشی در دست کاربر  باشد. علاوه بر این‌ها می‌توانید هم‌زمان با اینکه مشغول کار دیگری هستید به کمک این گجت با دوستان یا اعضای خانواده‌تان چت کنید.

همه توانایی‌های اسپیکر همین‌هاست؟ خیر. کار اصلی آن کنترل و مدیریت تمام گجت‌ها و ابزارهایی است که به آن وصل شده‌اند؛ از چراغ‌ها و روشنایی‌ها بگیرید تا سیستم تهویه هوا، ماشین لباس‌شویی، یخچال و … . همچنین اسپیکر توانایی جستجو برای موارد دیگر را هم دارد. مانند نقشه، آموزش زبان، داستان‌های کودکانه و … . البته هنوز پشتیبانی این گجت از زبان‌هایی غیراز چینی تایید نشده است.

در آخر قیمت این اسپیکر 58 دلار است که با توجه به قیمت رقبا می‌تواند گزینه ارزان‌تری محسوب شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH