Laptop Powered On with Lid Closed

چگونه هنگام بستن لپ‌تاپ از خاموش شدن آن جلوگیری کنیم؟!

احتمالا برایتان پیش آمده که نیاز به بستن لپ‌تاپ و خاموش‌نشدن آن داشته‌اید. مثلا با متصل‌کردن لپ‌تاپ به مانیتور یا تلویزیون، برای تماشای فیلم، دیگر نیازی به باز‌بودن درب لپ‌تاپ نداشته‌ باشید و یا فایلی برای دانلود در جریان باشد و بخواهید درب لپ‌تاپ را بدون خاموش‌شدن ببنید. برای تنظیم خاموش نشدن لپ‌تاپ در ویندوز 10 و ویندوز 7 در ادامه همراه ما باشید.

ویندوز 10

برروی منوی استارت ویندوز کلیک کنید و عبارت closing را وارد کنید، سپس بر روی گزینه “Change what closing the lid does” کلیک نمایید تا به آدرس زیر وارد شوید.

Control Panel > Hardware and Sound > Power Options > System Settings

Laptop Powered On with Lid Closed

در پنجره باز شده، گزینه When I close the lid مربوط به بسته‌شدن درب لپ‌تاپ است، که در دو حالت On battery، حین استفاده از باتری و Plugged in، حین اتصال شارژر وجود دارد، که برای روشن ماندن لپ‌تاپ با بستن درب، هردو گزینه را بر روی Do nothing قرار داده و دکمه Save Changes را بفشارید.

Keep Laptop On with Closed Lid

توضیح: حالت Hibernate به منظور خاموش کردن لپ‌تاپ، با وجود ذخیره وضعیت برنامه‌های درحال اجرا، استفاده می‌شود، تا پس از روشن کردن سیستم، آن برنامه‌ها و پنجره‌ها در آخرین حالت اجرایی خود، حفظ شده باشند.

نکته: برای اینکه زمان به‌خواب‌ رفتن (sleep) لپ‌تاپ را تغییر دهید. در منوی استارت ویندوز، عبارت power and sleep را وارد کرده و اینتر بزنید.

Windows Laptop Powered On Closed Lid

سپس در منوی بازشده، در بخش Sleep، دو گزینه روی باتری و اتصال شارژر وجود دارد که می‌توانید هر دو را برروی Never قرار دهید، تا ویندوز شما به حالت استندبای نرود.

Keep Windows Powered On with Lid Closed

خاموش نشدن لپ‌تاپ بعد از بستن درب

در ویندوز 7

برای ثبت تنظیمات در ویندوز 7 مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برروی استارت ویندوز کلیک کرده، سپس روی گزینه Control Panel کلیک کنید و در پنجره بازشده، برروی Hardware and Sound کلیک کنید.

2. در پنجره بازشده بر روی Change what the power buttons do کلیک کنید.

3. در مقابل گزینه When I close the lid، هر دو مورد را بر روی Do nothing تنظیم نمایید و Save Changes را بفشارید.

Laptop On with Closed Lid

7 در مورد “چگونه هنگام بستن لپ‌تاپ از خاموش شدن آن جلوگیری کنیم؟!”

  1. وااای مرررررسی خیییلی ممنونم واقعا سپاسگذارم نمیدونم چطوری تشکر کنم خیلی ممنونم ازتون واقعا لطف کردین که این اموزش رو رایگان در اختیار من قرار دادین تونستم درست کنم لپ تاپمو اگه سایت و اموزشتون نبود باید کلی پول الکی میدادم تا برام کافی نت درست کنه ولی خودم تونستم درست کنم خدا به کار و پولتون انشالله برکت ببخشه خدا روزیتونو زیاد کنه ممنونم بازم

    4
    8
  2. سلام من این تنظیمات رو انجام دادم صفحه لپتاپ رو میبندم وارد بازی میشم ولی بعد از دو دقیقه لپتاپ خاموش میشه خودش
    مشکل از چیه؟

    2
    9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH