گلکسی J4 کور به عنوان دومین گوشی دارای اندروید Go سامسونگ معرفی شد!

حدودا سه ماه پیش بود که سامسونگ از اولین گوشی مجهز به اندروید Go خود با نام گلکسی J2 کور رونمایی کرد. حال پس از درز شایعات متعدد در طی این چند وقت اخیر، این کمپانی کره‌ای دیروز کاملا بی‌سر و صدا دومین گوشی دارای اندروید Go خود را نیز با نام گلکسی J4 کور معرفی کرد که در حقیقت نسخه‌ای بهبودیافته‌تر از اولین گوشی این دسته به شمار می‌رود. برای آشنایی بیش‌تر با این محصول همراه آی‌تی‌رسان باشید.

اگرچه سخت‌افزار چنین دستگاه‌هایی چنگی به دل نمی‌زند اما تغییراتی که در اندروید Go اعمال شده، موجب می‌شود که دیوایس‌هایی با سخت فزار ضعیف‌تر نظیر گلکسی J2 کور و گلکسی J4 مور نیز عملکرد نسبتا روانی داشته باشند. به دلیل آن‌که اندروید اوریو و اندروید 9 پای برای اجرای هر چه بهتر خود به سخت‌افزار قدرتمندتری نیاز دارند، گوگل تصمیم گرفته که با عرضه اندروید Go و حتی حذف برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض از روی این سیستم‌عامل، به کمک هندست‌های ضعیف‌تر بشتابد. گوگل در این نسخه از اندروید بهینه‌سازی‌هایی نرم‌افزاری اعمال کرده که سبب استفاده حداقلی از منابع سخت افزاری دستگاه می‌شود.

گوشی گلکسی گلکسی J4 کور به یک نمایشگر 6 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل (اچ‌دی) مجهز شده و برای بخش پردازشی آن یک چیپست چهار هسته‌ای با حداکثر فرکانس 1.4 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است. این دیوایس به تنها یک گیگابایت رم مجهز شده و حافظه داخلی آن از 8 گیگابایت در گلکسی J2 کور، حالا به 16 گیگابایت افزایش یافته که البته به کمک کارت حافظه می‌توان تا 512 گیگابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی آن اضافه کرد.

در بخش دوربین، می توان یک سنسور 8 مگاپیکسلی را در قاب پشتی و یک لنز 5 مگاپیکسلی را در پنل جلویی مشاهده کرد که اگرچه از نظر اعداد و ارقام جایگاه خوبی ندارند، اما برای دیوایسی در این رده و کلاس کاری مناسب هستند. یک باتری 3,300 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این هندست را بر عهده خواهد داشت. تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره قیمت، زمان و مناطق عرضه این دستگاه منتشر نشده اما قطعا به زودی جزئیات بیش‌تری در این خصوص خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH