سامسونگ گلکسی S10 جهت استفاده از باتری بزرگ‌تر احتمالا با چیدمان افقی دوربین عرضه می‌شود

با وجود ستایش اسمارت‌فون گلکسی S9 به‌دلیل استفاده از پیکره‌بندی عمودی دوربین که دسترسی بسیار آسا‌ن‌تر به اسکنر اثرانگشت را به‌دنبال داشت، اما سامسونگ تصمیم گرفت تا در فبلت گلکسی‌نوت 9 خود از چیدمان افقی دوربین استفاده کند. این موضوع امکان به‌کارگیری یک باتری بسیار بزرگ‌تر را فراهم نمود و اکنون به گفته یک منبع قابل‌اعتماد، گلکسی S10 نیز احتمالا چنین رویکردی را دنبال خواهد کرد.

تصویری از طرح مفهومی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده

با وجود پیش‌بینی‌های اولیه مبنی بر تبعیت این هندست از رویه اسمارت‌فون گلکسی S9، استفاده از چیدمان افقی دوربین در گوشی‌های سری گلکسی S10 با اطلاعات اخیرا فاش شده تناسب بیش‌تری دارد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها، ظرفیت باتری پرچم‌دار گلکسی S10 پلاس ارتقا خواهد یافت و از 3500 میلی‌آمپرساعت به 4000 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید. این اقدام، باتری دستگاه سامسونگی را در سطحی هم‌تراز با گلکسی‌نوت 9 قرار می‌دهد. اما ترکیب این مشخصه با چیدمان عمودی دوربین نسبتا غیرواقعی به‌نظر می‌رسد. با این همه قرار است گلکسی S10 پلاس با 3 سنسور دوربین در پشت گوشی عرضه شود و طبیعتا این ماژول فضای واقعا کمی را اشغال خواهد کرد؛ خصوصا اگر حسگرها با چیدمان عمودی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

به‌جز این اطلاعات اندک، ظاهرا هندست‌های سری گلکسی S10 سامسونگ در 3 اندازه مختلف ارایه می‌شوند و انتظار می‌رود که 2 مدل بزرگ‌تر از نسبت نمایشگر به بدنه 93.4 درصدی برخوردار باشند. بر اساس آخرین شایعات، این موضوع به لطف استفاده از نمایشگرهای جدید Infinity-O برند کره‌ای تحقق خواهد یافت. این پنل‌ها از حواشی باریک و یک حفره کوچک در نمایشگر برای استقرار دوربین جلویی دستگاه بهره می‌گیرند.

دستگاه‌های پرچم‌دار با نسل بعدی پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ که در اواخر هفته جاری از آن‌ها رونمایی خواهد شد، معرفی می‌شوند. مدل‌های مخصوص ایالات‌متحده و کره‌جنوبی از تراشه اسنپ‌دراگون 8150 ساخت کوالکام استفاده خواهند کرد. بعلاوه انتظار می‌رود که هندست‌های جدید با سیستم‌عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری One UI در دسترس مشتریان قرار گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH