ترنسند

بهترین هاردهای اکسترنال‌ ترنسند را بشناسید (آبان‌ ماه 97)

لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها به وسایلی کاربردی و مهم در زندگی امروز تبدیل شده‌اند که نبودشان انجام کارها را سخت می‌کند و با کمک‌شان می‌توانیم اعمال حرفه‌ای را به بهترین شکل انجام دهیم. با این همه در بعضی از مدل‌ها فضای ذخیره‌سازی به‌اندازه کافی وجود ندارد و برای همین کاربر با خطای کمبود حافظه مواجه می‌شود. خوش‌بختانه تکنولوژی راه‌حلی را در اختیارمان گذاشته: هارد دیسک اکسترنال‌. اگر به‌دنبال بهترین‌های این دسته از گجت‌ها هستید، باید محصولات ترنسند را بخرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین مدل‌های این کمپانی آشنا شویم.


StoreJet 25H3

ترنسند

برای این‌که بتوانید اطلاعات مورد علاقه و خصوصی خود را به‌صورت ایمن در جایی ذخیره کنید، به یک هارد اکسترنال توان‌مند و با ضریب امنیت بالا نیازمندید، این چیزی‌ست که مدل StoreJet 25H3 به شما می‌بخشد و به‌لطف دیوایس قادرید حجم عظیمی از دیتاها را سیو نمایید. در واقع این امکان داده شده تا ظرفیت ۴ ترابایت به ذخیره فایل‌ها بپردازید. در نتیجه لزومی به حذف هیچ‌کدام از فیلم‌ها، عکس‌ها و بازی‌ها نیست و تمام خاطرات خود را حفظ خواهید کرد. گذشته از این، ترنسند به موضوع امنیت و حریم خصوصی اهمیت زیادی می‌دهد و به‌خاطر همین از یک‌سری تکنولوژی‌ها سود جسته. مشکل دیگر در هاردهای اکسترنال، نبود ویژگی بکاپ سریع در اغلب آن‌هاست. اما حساب محصولات ترنسند را از دیگر گجت‌های بازار جدا کنید. تولیدکننده دکمه‌ای مخصوص در بدنه StoreJet 25H3  قرار داده تا با یک فشردن آن، هارد دیسک اکسترنال از اطلاعات موجود بکاپ بگیرد. پس دیتاها هرگز پاک نخواهند شد و با کمک این دستگاه در جایی امن ذخیره می‌شوند.

قیمت: دو میلیون تومان

StoreJet 25H3

ترنسند

سری 25H3 یکی از خانواده‌های محبوب ترنسند به شمار می‌آید که تا حالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته. در واقع قابلیت‌های متعدد و جذاب این سری باعث شده تا خیلی از یوزرها StoreJet 25H3 را به‌عنوان گزینه‌ای مطلوب انتخاب کنند. ظرفیت این مدل ۳ ترابایت بوده و از این رو می‌توانید به ذخیره حجم عظیمی از دیتاها بپردازید. تقریبا هیچ محدودیتی ندارید و قادرید خاطرات خود را برای همیشه و در مکانی ایمن ثبت کنید. دیزاین ساده، ولی جذاب StoreJet 25H3 نظر مشتریان را جلب می‌کند و طراحی مهندسی‌شده موجب افزایش خوش‌دستی هارد در دست شده. البته گفتنی‌ست وزن کم هم در این موضوع کمک کرده و حمل و نقل دیوایس را ساده‌تر می‌سازد. StoreJet 25H3 از طیف گسترده‌ای از سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی می‌کند و هر کاربری و با هر کامپیوتری می‌تواند اطلاعات خود را در هارد دیسک اکسترنال مذکور ذخیره نماید. نوع رابط نیز از جدیدترین تکنولوژی‌هاست و بیش‌ترین سرعت در انتقال دیتا را در اختیارتان می‌گذارد. خوش‌بختانه دکمه بکاپ هم فراموش نشده و در بدنه به‌چشم می‌خورد. در نتیجه می‌توانید با یک اشاره از اطلاعات درون هارد پشتیبان بگیرید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

StoreJet 35T3

ترنسند

اگر می‌خواهید اطلاعات ضروری و محرمانه‌تان را در فضایی عظیم ذخیره کنید و کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه مواجه شوید، پس باید این مدل را در سبد خرید خود قرار دهید. سازنده با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های بسیار توانسته محصولی کامل را ارایه دهد که نظر هر کسی را جلب می‌کند، در حقیقت StoreJet 35T3 هارد دیسک اکسترنالی توان‌مند و با ظرفیت ۳ ترابایت است که در عین حال با سرعت زیادی به انتقال اطلاعات می‌پردازد. این قابلیت دوست‌داشتنی را مدیون رابط یو‌اس‌بی ۳ دستگاه هستیم که در بدنه قرار گرفته و موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود. در نتیجه قادرید با سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه به رد و بدل دیتاهای مورد علاقه‌تان بپردازید. در اصل StoreJet 35T3 برای آن دسته از یوزرها مناسب است که یک کامپیوتر رومیزی دارند و به‌دنبال هاردی دسکتاپ و کارآمد می‌گردند. با این‌که بعضی از هاردهای اکسترنال بدون توجه به دیزاین به بازار عرضه می‌شوند، ولی ترنسند از یک طراحی مدرن برای StoreJet 35T3 بهره گرفته که حرفه‌ای بودن گجت را نشان می‌دهد. در ضمن این هارد دیسک اکسترنال با اکثر سیستم‌عامل‌های محبوب سازگار است و کاربران می‌توانند به‌راحتی به ذخیره اطلاعات خود مشغول شوند.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

StoreJet 25M3

ترنسند

مایلید یک هارد دیسک اکسترنال مقرون‌به‌صرفه و با ظرفیت راضی‌کننده داشته باشید که به قابلیت‌های جذابی مجهز باشد؟ در نتیجه یکی از بهترین مدل‌های موجود برای شما StoreJet 25M3 است. تولیدکننده با بهره‌گیری از مواد مقاوم، این دیوایس را در مقابل عوامل مختلف مقاوم ساخته و تقریبا به دستگاهی قابل‌حمل تبدیل شده. وزن نسبتا کم و ابعاد مناسب جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی StoreJet 25M3 به‌حساب می‌آیند که نظر هر کسی را جلب می‌کنند. هم‌چنین این هارد با ظرفیت ۱ ترابایت می‌تواند میزبان اطلاعات کاربر باشد. در حقیقت نوع رابط مشخص می‌کند که شما با چه سرعتی می‌توانید به انتقال اطلاعات بپردازید و چه‌قدر از وقت‌تان تلف خواهد شد. ولی ترنسند با استفاده از رابط یو‌اس‌بی ۳ مشکل کند بودن سرعت را برطرف نموده و این امکان داده شده تا با سرعت ۵ مگابیت بر ثانیه به رد و بدل دیتاها مشغول شوید. در نتیجه وقت‌تان تلف نخواهد شد. دکمه بکاپ هم در بدنه StoreJet 25M3 به‌چشم می‌خورد و با یک اشاره می‌توانید از اطلاعات موجود در هارد پشتیبان بگیرید.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH