هوکو

با بهترین هدفون‌های هوکو آشنا شوید (آبان‌ ماه 97)

اگر بخواهیم از محبوب‌ترین گجت‌های چند سال اخیر نام ببریم، باید حتما هدفون‌ها را ذکر کنیم. این دسته از دیوایس‌ها تجربه‌ای دل‌نشین از موسیقی را به کاربران می‌دهند و با کمک آن‌ها می‌توانیم به‌صورت تک‌نفره یا نهایتا دو نفره به موزیک مورد علاقه خود گوش دهیم. با این همه، برندهای زیادی به بازار هدفون‌ها راه پیدا کرده‌اند و مدل‌های متنوعی در فروشگاه‌ها به‌چشم می‌خورد. اما اگر بخواهید با مبلغ نه‌چندان زیادی یک هدفون باکیفیت گیرتان بیاید، باید محصولات هوکو را بخرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین‌های این برند آشنا شوید.


ES11

هوکو

به‌دنبال بهترین‌ها هستید و مایلید موسیقی‌های دل‌خواه خود را با کیفیت رضایت‌بخشی گوش دهید؟ ES11 را در سبد خرید خود بگنجانید. در این مدل اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و کاربر بی‌نیاز از سیم‌ها می‌تواند پلی‌لیست خود را پخش نماید. به این ترتیب ES11 گزینه‌ای خواستنی برای ورزشکارها به‌حساب می‌آید. چراکه این دسته از یوزرها قادرند بدون نگرانی از پاره شدن سیم هدفون به دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بپردازند. دیزاین برای تمام لوازم مخصوصا گجت‌ها از اهمیت زیادی برخودار است و خوش‌بختانه هوکو این موضوع را فراموش نکرده. ES11 از طراحی مدرنی سود می‌گیرد که نظر هر کسی را جلب می‌کند و با سلیقه جوان‌ها منطبق است. در نتیجه اگر می‌خواهید هدفونی چشم‌گیر داشته باشید، حتما این محصول هوکو را مدنظر داشته باشید. جدای از این، کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید ES11 شمرده می‌شود و جزئیات آهنگ‌ها به‌خوبی شنیده خواهد شد. قابلیت کاهش نویز هم به‌ کمک‌تان آمده تا فارغ از صداهای محیط، تنها موسیقی دل‌خواه‌تان را گوش دهید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

ES2

هوکو

در حقیقت هوکو به ورزشکاران اهمیت زیادی می‌دهد و همیشه سعی دارد محصولات خود را مخصوص این بخش از جامعه تولید کند. هدفون ES2 از این قاعده مستثنی نیست. اتصال بی‌سیم و از طریق فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و می‌توانید بدون وجود کابل‌های مزاحم به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهید. کافی‌ست هدفون را پشت گردن خود انداخته و از گوشی‌های آن استفاده کنید. کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون به حساب می‌آید و برای همین تولیدکننده برای ES2 از طیف وسیعی از تکنولوژی‌ها برای بهبود کیفیت بهره جسته. در این صورت شاهد صدایی شفاف و واضح در این هدفون هستیم که نظر هر کسی را جلب می‌کند و آن را به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل می‌نماید. وزن کم دیوایس راحتی بیش‌تر در هنگام استفاده را به یوزر می‌بخشد و قادرید با فراغ‌بال به دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی یا هر کاری که دوست‌ دارید، بروید. برای این‌که بتوانید در هنگام گوش کردن به موسیقی به تماس‌های‌تان نیز پاسخ دهید، هوکو از یک میکروفون حساس در ES2 سود گرفته که به‌خوبی صدای شما را به طرف مقابل می‌رساند.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

W4

هوکو

از هدفون‌هایی که دور گردن سوار می‌شوند، خوش‌تان نمی‌آید؟ می‌خواهید از محصولی با طراحی ساده و کیفیت بالا استفاده کنید؟ در نتیجه یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما، W4 است. کمپانی هوکو با بهره‌گیری از المان‌های دیزاین مدرن ظاهری جذاب و ساده برای مدل خود در نظر گرفته که جوان‌پسند نیز به شمار می‌آید. وزن نسبتا کم و ابعاد مناسب W4 باعث شده تا بتوانید ساعت‌ها موزیک دل‌خواه‌تان را پلی کنید و در عین حال گوش یا سرتان هیچ آسیبی نبیند. خوش‌‌بختانه آزادی زیادی به کاربر داده شده و قادرید هم از طریق فن‌آوری بلوتوث و هم با کمک سیم‌ها پلی‌لیست‌تان را پخش کنید. به این ترتیب در هر زمان و موقعیتی امکان پلی کردن آهنگ‌های مورد علاقه شما وجود دارد و W4 می‌تواند با طیف گسترده‌ای از دیوایس‌ها ارتباط برقرار کند. برای گجت‌های بلوتوثی عمر باتری یکی از دلایل خرید آن‌هاست و در این هدفون نیز مورد توجه است. کمپانی از یک باتری رضایت‌بخش بهره برده که نه سنگینی بیش‌تری برای دستگاه رقم بزند و نه کاربران را ناراضی کند. در صورت تمام شدن باتری هم مشکلی نخواهید داشت و هم‌چنان گزینه استفاده از کابل را در اختیار دارید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

W6

هوکو

دیزاین کلاسیک را می‌پسندید؟ می‌خواهید هدفونی با ظاهری چرمین داشته باشید؟ به‌دنبال دستگاهی فلزی و چشم‌گیر هستید؟ پس باید W6 را جز انتخاب‌های خود قرار دهید. چراکه شرکت هوکو برای این مدل از چرم مصنوعی برای پوشش گوشی‌ها و برخی از قسمت‌های هدفون بهره برده که جذابیت و همین‌طور راحتی بیش‌تری در هنگام استفاده را برای W6 رقم زده. در نتیجه کاربران قادرند ساعت‌ها به گوش کردن موسیقی بپردازند، بدون آن‌که احساس خستگی کنند. کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان گفت در ازای مبلغی که پرداخت می‌کنید، هدفون مناسبی دریافت خواهید کرد. میکروفونی هم بر روی بدنه در نظر گرفته شده تا در حین گوش کردن آهنگ‌های مورد علاقه خود به تماس‌های‌تان نیز پاسخ دهید. به این ترتیب نیازتان به اسمارت فون کم‌تر می‌شود و در وقت هم صرفه‌جویی می‌گردد. گفتنی‌ست اتصال از طریق سیمی به‌طول ۱.۲ متر صورت می‌گیرد و برای همین W6 از اغلب موبایل‌های هوشمند موجود پشتیبانی می‌نماید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH