انتشار به‌روزرسانی اندروید 8.1 اوریو برای گلکسی J7 2016 سامسونگ

برای نخستین بار تا به امروز، کمپانی سامسونگ دومین ارتقا اساسی سیستم‌عامل را برای یک گوشی برجسته سری گلکسی J خود عرضه کرد. از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که اسمارت‌فون گلکسی J7 2016 به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند و ظاهرا طی چند روز گذشته این به‌روزرسانی در برخی کشورها منتشر شده است.

نقشه راه رسمی سامسونگ در اپلیکیشن اعضای این شرکت اعلام می‌کند که بر اساس برنامه‌ریزی زمانی، بسته به‌روزرسانی مذکور قرار بود در ماه نوامبر منتشر شود؛ اما احتمالا در اواخر ماه اکتبر شاهد عرضه آن در برخی مناطق خواهیم بود.

به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی J7 2016 هنوز به‌صورت گسترده منتشر نشده است.

با این‌حال در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که فریم‌ور کامل اندروید اوریو برای این هندست قابل‌دسترس نیست. بعلاوه برنامه اسمارت سوئیچ نیز وجود به‌روزرسانی را اعلام نمی‌کند. بنابراین احتمالا بسته مذکور صرفا از طریق OTA قابل‌دسترس خواهد بود. اکنون ظاهرا به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی J7 2016 در برخی کشورهای اروپایی ارایه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا اسمارت‌فون گلکسی J5 2016 نیز به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهد شد یا خیر. چنان‌چه تعداد دستگاه‌های فروخته شده به‌عنوان معیار اصلی سامسونگ جهت انتشار دومین بسته به‌روزرسانی اساسی برای گوشی‌های سری J در نظر گرفته شود، در این‌صورت این به‌روزرسانی احتمالا تنها برای گوشی گلکسی J7 عرضه خواهد شد.

اما در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی J7 2016 بر پایه اندروید 8.1 بنا شده و با رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9.5 ارایه می‌شود. ورژن نرم‌افزاری این به‌روزرسانی، J710FXXU5CRJ8 است. در صورتی‌که صاحب این هندست هستید با مراجعه به بخش تنظیمات و منوی به‌روزرسانی نرم‌افزاری گوشی می‌توانید انتشار آپدیت احتمالی را بررسی کنید. حجم این بسته حدودا 1 گیگابایت خواهد بود؛ لذا جهت دانلود به‌روزرسانی نسبت به استفاده از اتصال وای‌فای اطمینان حاصل نمایید.

آیا شما بر روی اسمارت‌فون گلکسی J7 2016 خود به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت کرده‌اید؟

1 در مورد “انتشار به‌روزرسانی اندروید 8.1 اوریو برای گلکسی J7 2016 سامسونگ”

  1. من اپدیت کردم عالی شده گوشیم .. واقعا تو گوشیای سامسونگ j7 2016 معرکس با اینک الان قدیمی شده ولی دلم نمیاد عوضش کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH