انتشار تصویری جدید از محافظ شیشه‌ای حفره‌دار نمایشگر Infinity-O سامسونگ گلکسی A8s

در حال حاضر، آینده فناوری نمایشگرهای موبایلی سامسونگ بسیار امیدبخش و در عین‌حال تا حدی سردرگم‌ کننده به‌نظر می‌رسد. پس از معرفی رسمی نمایشگرهای جذاب Infinity Flex به‌همراه نقشه‌راه مربوط به طراحی حداقل 4 نمایشگر دیگر (Infinity-U، Infinity-V، Infinity-O و New Infinity)، توجه صنعت و خصوصا شایعات پیرامون آن به سوی بررسی دقیق مدل‌های آینده معطوف شده است. ثبت مداوم پتنت‌های سامسونگ جهت ارایه ایده‌های بیش‌تر برای معضل ناچ و تغییرات جزیی در طراحی تنها موجب بدتر شدن اوضاع خواهد شد.

روز 24 نوامبر یک خبرچین معروف به نام Ice universe با انتشار تصویری در حساب توئیتری خود اعلام کرد که گلکسی A8s احتمالا نخستین اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر حفره‌دار در جهان خواهد بود. آخرین اطلاعات فاش شده پیرامون گوشی گلکسی A8s از طریق یک منبع معتبر ارایه شده است. وی ادعا می‌کند که گلکسی A8s از پنلی با طراحی Infinity-O و حفره مربوط به دوربین و سنسور در گوشه بالایی سمت چپ نمایشگر بهره خواهد برد. طراحی اصیل رونمایی شده توسط سامسونگ برخلاف سایر شایعات اخیر، همین دستگاه را با یک نمایشگر ناچ‌دار Infinity-U نشان می‌دهد. البته در زنجیره اطلاعاتی و هنگام تشخیص قطعه به نمایش گذاشته شده برخی افراد به‌سادگی می‌توانند مرتکب خطا شوند. با توجه به انحنای موجود در پنل‌ها به‌سادگی می‌توان حدس زد که محافظ شیشه‌ای مذکور متعلق به یکی از مدل‌های سه‌گانه پرچم‌دار آینده گلکسی S10 خواهد بود. بدیهی است که نسخه مجهز به نمایشگر مسطح از چنین محافظی بهره نخواهد برد. با این‌حال در صورت مشاهده مجدد تصویر این پرسش مطرح خواهد شد که انحنای نمایشگر چگونه با خمیدگی گوشه آن مرتبط می‌شود. با توجه به توصیفات پتنت به ثبت رسیده و مدل‌های طراحی A و B آن با یک آشفتگی کامل مواجه خواهیم بود.

به‌هرحال با بررسی اقدامات داخلی گذشته سامسونگ که به وضوح در زمینه تولید نمایشگرها از مسیر منطقی خود خارج نشده، می‌توان پی برد که این عکس نمایانگر یک هدف کلی فوق‌العاده است. این تصویر برخلاف عکس‌های قبلی تنها یک پنل شیشه‌ای یا احتمالا یک محافظ صفحه را بدون سایر بخش‌های مونتاژ شده نمایشگر نشان می‌دهد. این موضوع در واقع به‌نوعی تجسم الگوی جدید طراحی نمایشگر حفره‌دار برای دستگاه‌های سامسونگی در آینده نزدیک را تسهیل خواهد کرد. این منبع همچنین از فوریه 2019 به‌عنوان چارچوب زمانی معمول برای معرفی پرچم‌دار گلکسی S یاد می‌کند. این مساله تا حدی می‌تواند انتساب تصویر به گلکسی A8s را منتفی نماید. اگرچه ممکن است این‌طور نباشد؛ زیرا تاکنون شایعات فراوانی پیرامون تاخیر در عرضه اسمارت‌فون گلکسی S10 مطرح شده است. نهایتا این‌بار نیز با تصویری از ظاهر احتمالی نمایشگر Infinity-O سروکار داریم.

بر اساس سایر اخبار منتشر شده پیرامون اسمارت‌فون گلکسی A8s، این هندست از تراشه اسنپ‌دراگون 660 بهره خواهد برد. اگرچه احتمال استفاده از تراشه‌های قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 670 یا حتی اسنپ‌دراگون 675 نیز وجود دارد. بعلاوه این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. پنل پشتی دستگاه از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه که احتمالا مشابه نمونه موجود در گلکسی A7 2018 است، میزبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH