اطلاعاتی در رابطه با گوشی تاشوی سامسونگ: گران‌ترین اسمارت فون تاریخ این کمپانی در راه است!

اوایل ماه جاری سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از اسمارت‌فون تاشوی آینده کمپانی رونمایی کرد. به لطف طرح شایعات متعدد می‌دانیم که با عرضه این هندست در اوایل سال آینده به احتمال فراوان شاهد برچسب قیمتی فوق‌العاده بالای آن خواهیم بود. اما هنوز مشخص نیست که این اسمارت‌فون توسط کدام‌یک از شرکت‌های سرویس‌دهنده مخابراتی عرضه خواهد شد.

به لطف یادداشت ارایه شده در وب‌سایت Gizmodo، احتمالا کاربران بریتانیایی قادر به خریداری این اسمارت‌فون پیشرو خواهند بود. به گفته منبع این نشریه، اپراتور EE تنها سرویس‌دهنده مخابراتی کشور است که گوشی تاشوی گلکسی را به فروش می‌رساند. بر اساس گزارشات این هندست به 2 صورت قراردادی و فاقد سیم‌کارت فروخته خواهد شد.

علاوه بر این اخبار، منبع وب‌سایت Gizmodo که هویت وی به‌عنوان یکی از کارکنان سامسونگ محرز شده بود، شایعات پیرامون برچسب قیمتی دستگاه را تائید کرد. همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، گوشی تاشوی گلکسی با قیمتی بین 1500 تا 2000 پوند ارایه می‌شود. قیمت‌گذاری دقیق گوشی بر اساس ظرفیت رم و حافظه‌داخلی مدل درخواستی شما تعیین خواهد شد.

کمپانی سامسونگ در پاسخ به درخواست وب‌سایت Gizmodo برای ارایه توضیحات بیش‌تر، بیانیه زیر را صادر کرد:

“دستگاه تاشو در 6 ماهه نخست سال 2019 در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. در حال حاضر ما از آمادگی تولید انبوه این گجت برخوردار هستیم و بر اساس پیش‌بینی‌ها حداقل یک میلیون واحد از این هندست تولید می‌شود.”

برای آن‌دسته از افرادی که مشتری اپراتور EE نیستند نیز کماکان امکان تهیه دستگاه وجود خواهد داشت. گوشی تاشوی سامسونگ تقریبا همانند کلیه هندست‌های گلکسی پیشین بایستی به‌صورت آنلاک شده و مستقیما از طریق سامسونگ فروخته شود. پس از خریداری نسخه آنلاک شما می‌توانید سیم‌کارت مربوط به یک اپراتور دیگر را درون گوشی خود قرار دهید.

با توجه به این‌که دستگاه مذکور احتمالا گران‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون تاریخ کمپانی به‌شمار می‌آید؛ لذا امیدواریم سامسونگ روشی را برای تامین هزینه مالی این هندست ارایه دهد.

شما در خصوص گوشی تاشوی گلکسی چه‌طور فکر می‌کنید؟ به عقیده شما پشتیبانی حداقلی اپراتورها از این هندست، موفقیت آن‌ را محدود خواهد کرد؟

1 در مورد “اطلاعاتی در رابطه با گوشی تاشوی سامسونگ: گران‌ترین اسمارت فون تاریخ این کمپانی در راه است!”

  1. الکسیس سانچز

    فکر نکنم فروش در برابر گوشی تاشو الجی چندانی داشته باشه چون هم طرح ناقصیه و هم اینکه تعداد تولید اولیه ش کمه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH