موتو G7 پلی تاییدیه کمیته رگولاتوری ایالات‌متحده را دریافت کرد

پیش‌تر تصاویر مربوط به اسمارت‌فون‌های میان‌رده سال آینده موتورولا به‌صورت آنلاین منتشر شده بود. اما برخی موارد کماکان مبهم و ناشناخته هستند. برای مثال می‌توان به اسمارت‌فون جدید موتو G7 پلی اشاره کرد که صرفا در وب‌سایت کمیته ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده و هنوز در قالب یک موجودیت فیزیکی مشاهده نشده است.

در کنار قرارگیری این هندست در فهرست FCC، موتورولا نیز چندین تصویر از نمای پشتی و جلویی موتو G7 پلی را نمایش داده است. همچنین در تصویر دیگری باتری دستگاه همراه با نام اسمارت‌فون که در راهنمای کاربری نوشته شده است، مشاهده می‌شوند. برخلاف مدل معمولی موتو G7 که مجهز به ناچ کوچک شبه قطره‌ای است؛ مدل ارزان‌قیمت‌تر موتو G7 پلی از یک ناچ بزرگ بهره می‌گیرد. بعلاوه این گوشی دارای یک باتری 2820 میلی‌آمپرساعتی و یک دوربین منفرد در پشت دستگاه است.

همان‌طور که در راهنمای کاربری مشاهده می‌شود، لوگوی قسمت پشتی گوشی حسگر اثرانگشت را مخفی می‌کند. همچنین یک تصویر دیگر نیز به‌کارگیری پردازنده اسنپ‌دراگون 632 شرکت کوالکام همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 در موتو G7 پلی را مورد تایید قرار می‌دهد. سایر مشخصات ذکر شده در راهنمای کاربری شامل درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری است. همچنین این تصاویر نشان می‌دهند که موتو G7 پلی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. اما موتورولا احتمالا هنگام عرضه این هندست، مدل‌های رنگی بیش‌تری را به کاربران ارایه خواهد کرد.

هیچ‌یک از گوشی‌های سری موتو G7 طی سال جاری معرفی نخواهند شد؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصولات در 3 ماهه نخست سال 2019 رسما معرفی می‌شوند. لذا برای انتشار تصاویر و جزئیات بیش‌تر پیرامون این هندست‌ها هنوز زمان زیادی پیش روی ما قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH