تغییرات رابط کاربری جدید One UI در زمینه دوربین گوشی‌های سامسونگ

آخرین نسخه از رابط کاربری بتای One UI شامل تغییراتی در دوربین گوشی‌های سامسونگ می‌شود. به گزارش SamMobile، با عرضه اندروید پای حالتی مخصوص فیلم‌برداری شبیه به آن چه که در اسمارت‌فون‌های آی‌فون وجود دارد، به هندست افزوده خواهد شد. به عبارت دیگر کاربران شرکت کره‌ای باید یک قدم اضافه‌تر برای تغییر حالت دوربین از عکس به فیلم بردارند.

تغییرات در اندروید اوریو شامل دکمه قرمز رنگی می‌شود که کنار شاتر دوربین قرار دارد. با رابط جدید One UI و به‌روزرسانی اندروید پای، دکمه قرمز رنگ تغییر وظیفه پیدا می‌کند و با لمس آن دوربین پشتی به دوربین سلفی تغییر حالت می‌دهد. برای ضبط تصویر در اندروید پای، کاربران باید دوربین را از حالت عکس‌برداری به فیلم‌برداری تغییر دهند.

البته در قسمت تنظیمات آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، گزینه‌ای تعبیه شده است تا کاربرانی که تمایلی به اعمال این تغییرات ندارند، با مراجعه به آن نرم‌افزار دوربین را به حالت قبلی برگردانند. طبق معمول کاربران در برابر این تغییر دو دسته خواهند شد؛ دسته‌ای که گله و شکایت را آغاز می‌کنند و خواستار بازگشت به حالت قبلی هستند و دسته‌ای دیگر ذوق‌زده از همین تغییر کوچک بر روی هندست در پی تطابق خود با این تغییر خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH