تصاویر مارکتینگ نوکیا 8.1 مشخصات و طراحی آن را فاش کرد

در حالی که تنها یک هفته تا موعد شنیده شده برای معرفی رسمی نوکیا 8.1 باقی مانده است، تصاویر مارکتینگ این اسمارت‌فون در فضای مجازی منتشر شد و مهر تاییدی بر بسیاری از اخبار و شایعات پیرامون طراحی و مشخصات آن زد. نوکیا 8.1 مدل بین‌المللی گوشی نوکیا ٓX7 خواهد بود که تنها برای بازار چین عرضه شد.

همانطور که در رندرها آمده بود، هندست جدید نوکیا صفحه نمایش بلند 6.18 اینچی خواهد داشت که به جز یک بریدگی در بالای آن و کمی حاشیه در قسمت پایین، از حداکثر پنل استفاده شده است. فریم دستگاه آلومینیومی بوده و به مانند بیشتر اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار، پنل پشتی از جنس شیشه است. در همین خصوص باید گفت پنل پشتی میزبان حسگر اثر انگشت و همچنین دوربین دوگانه نوکیا 8.1 که در کنار خود نام برند ZEISS را به یدک می‌کشند، خواهد بود.

دوربین سلفی این هندست 20 مگاپیکسلی خواهد بود و همانطور که گفته شد، دوربین‌های اصلی به ترتیب 12 و 13 مگاپیکسلی هستند که با توجه به فلاش دوگانه و همچنین پشتیبانی از هوش مصنوعی، می‌توان انتظار تصاویر باکیفیتی از نوکیا 8.1 در شرایط نوری مختلف داشت. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید نوکیا باید به پردازنده اسنپدراگون 710 اشاره شود که با وجود مدل‌های 4/64 و 6/128 گیگابایتی تیم پردازشی دستگاه را تشکیل می‌دهند. با توجه به این که نوکیا 8.1 جزیی از برنامه اندروید وان تلقی می‌شود، کاربران می‌توانند کار با نسخه خالص اندروید پای را تجربه کنند. باتری 3500 میلی‌آمپری آن نیز بر روی کاغذ مناسب به نظر می‌رسد.

متاسفانه در تصاویر منتشر شده اشاره‌ای به زمان دقیق عرضه یا قیمت این اسمارت‌فون نشده است. با توجه به نزدیک شدن کریسمس، به احتمال فراوان شاهد آن خواهیم بود که شرکت HMD کارهای معرفی و عرضه رسمی در بازار بیشتر کشورهای جهان را برای نوکیا 8.1 انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH