گوشی موتو G7 پاور مجوز رگلاتوری تایلند را دریافت کرد؛ یک پاوربانک در جیب شما!

ماه گذشته بود که در خبرها شنیدیم کمپانی لنوو به عنوان صاحب امتیاز شرکت موتورولا و تولیدکننده گوشی‌های این کمپانی قصد دارد برخی از اعضای سری موتو را از ویترین تولیدات خود خارج کند. البته این تغییرات متوجه سری موتو G نشده و این خانواده با قدرت بیش‌تری به راه خود ادامه خواهد داد. حال باخبر شدیم گوشی موتو G7 پاور به عنوان یکی از اعضای سری جدید خانواده موتو G شرکت موتورولا، مجوزهای رگلاتوری تایلند را دریافت کرده است.

همان‌گونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، این دستگاه با شماره مدل XT1955-4 به ثبت رسیده است. پیش از این نیز کمیسیون ارتباطات فدرال یا همان FCC، حجم باتری این دستگاه را 5 هزار میلی آمپر ساعت اعلام کرده بود. البته تاییدیه‌های نهادهای نظارتی کشور تایلند اطلاعات چندانی در اختیار ما قرار نداده است اما اسناد FCC جزئیات بیش‌تری از این دستگاه را در گذشته فاش کرده بود. مطابق اطلاعات FCC، گوشی موتو G7 پاور قطری برابر با 167 میلی‌متر (معادل 6.45 اینچ) داشته و نمایشگر آن حدودا 6.2 اینچی خواهد بود.

در قاب پشتی این محصول نیز خبری از دوربین‌های متعدد نبوده و شاهد به‌کارگیری تنها یک دوربین خواهیم بود. به نظر می‌رسد این مدل گوشی از خانواده سری G در چهار نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه‌ای دوسیم‌کارته با شماره مدل XT1955-1 که برای کشور برزیل تدارک دیده شده، نسخه‌ای دیگر با شماره مدل XT1955-2 که درگاه هیبردی داشته و برای منطقه آمریکای لاتین در نظر گرفته شده، نسخه سوم با شماره مدل XT1955-4 که از فناوری NFC بی‌بهره است و نهایتا نسخه چهارم با شماره مدل XT-1955-7 که مربوط به مدل‌های بین‌المللی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH