اوپو قصد دارد در اوایل سال 2019 از اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود رونمایی کند!

چندی پیش سامسونگ از نسل جدید نمایشگرهای تلفن همراه موسوم به Infinity Flex رونمایی کرد. این موضوع سبب شد سامسونگ در نبرد تجاری ساخت اولین اسمارت‌فون انعطاف پذیر از رقبا پیشی بگیرد؛ با این حال به نظر می‌رسد سایر سازندگان اسمارت‌فون حاضر نیستند به این راحتی میدان را به رقیب واگذار کنند، از این رو ساعاتی پیش خبرهایی منتشر شد که نشان دهنده تلاش جدی اوپو برای ساخت یک اسمارت‌فون انعطاف پذیر و معرفی هرچه زودتر آن است.

اگرچه هنوز مشخص نیست که سامسونگ گلکسی F یا گلکسی Flex را در چه تاریخی عرضه خواهد کرد، اما خبرها حاکی از آن هستند که اسمارت‌فون انعطاف پذیر اوپو در ماه فوریه سال 2019 معرفی و روانه بازار خواهد شد. در ابتدا گفته شد که معرفی این هندست در کنگره جهانی موبایل انجام خواهد گرفت، با این حال اوپو این موضوع را تکذیب کرد.

اگرچه به صورت دقیق نمی‌توان گفت که اسمارت‌فون انعطاف پذیر اوپو در چه تاریخی به بازار عرضه می‌شود، اما این موضوع را می‌دانیم که شکست دادن سامسونگ کار راحتی نخواهد بود. اوپو در حال حاضر رتبه پنجم بازار اسمارت‌فون‌ها را در اختیار دارد و در تلاش است که این رتبه را در آینده ارتقا دهد.

علاوه بر رونمایی از اسمارت‌فون انعطاف‌پذیر، اوپو قصد دارد در سال 2019 یک اسمارت‌فون ناشناس مجهز به نسل پنجم فناوری ارتباطی برای بازار اروپا را معرفی کند. این هندست مجهز به 5G قرار است در نیمه اول سال 2019 روانه بازار شود. هم‌چنین این کمپانی چینی در نظر دارد یک اسمارت‌فون مجهز به دوربین سلفی قرار گرفته در زیر نمایشگر را تا سال 2020 تولید کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH