تصاویر سامسونگ گلکسی S10 پلاس و مدل 5G این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شد

پیشرفت فرآیند توسعه سری گلکسی S10 سامسونگ احتمالا فراتر از تصور ما خواهد بود. با وجود آن‌که قرار بود نسخه 5G این هندست در ماه مارس و یک ماه پس از رونمایی از مدل 4G معرفی شود؛ اما کمپانی تصویری از نمونه‌ اولیه هندست با قابلیت اتصال به شبکه 5G را نمایش داد.

فراتر از آن هندست مذکور با عدم برخورداری از هرگونه ناچ یا حفره در نمایشگر و صرفا استفاده از حواشی معمول بسیار شبیه به اسمارت‌فون گلکسی S9 به‌نظر می‌رسد. در ادامه چندین تصویر از این طرح اولیه ارایه شده است:

تصاویری که ظاهرا متعلق به نمونه اولیه گلکسی S10 با قابلیت اتصال به شبکه 5G هستند

در ادامه تصاویر مبتنی بر CAD از پرچم‌دار گلکسی S10 پلاس به نمایش گذاشته شده است. این تصاویر توسط شخصی خبرچین با شناسه OnLeaks@ و وب‌سایت 91Mobiles منتشر شده‌اند. دوربین سلفی دوگانه در حفره ایجاد شده بر روی نمایشگر دستگاه گنجانده شده است. در قسمت پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین سه‌گانه با چیدمان افقی همانند فبلت گلکسی‌نوت 9 مشاهده می‌شود.

تصاویر CAD غیررسمی از سامسونگ گلکسی S10 پلاس

اندازه نمایشگر منحنی سوپر آمولد معادل 6.4 اینچ است و این دستگاه بایستی مجهز به اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر از نوع اولتراسونیک باشد که در زیر پنل صفحه‌نمایش مخفی می‌شود. ابعاد کلی گوشی معادل 157.5 در 75 در 7.8 میلی‌متر است و از جک صوتی 3.5 میلی‌متری و اسپیکر قدرتمند در انتهای بدنه دستگاه بهره می‌گیرد.

دوربین سه‌گانه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دوربین سلفی دوگانه در حفره نمایشگر گوشی و درگاه کارت حافظه

برخی افراد بسته‌بندی هندستی را بازگشایی نموده‌اند که ظاهرا متعلق به گلکسی S10 پلاس است. بخش پشتی گوشی از طراحی مشابهی بهره می‌گیرد؛ اما حواشی فوقانی و تحتانی در قسمت جلویی دستگاه به چشم می‌خورند. ویدیوی مربوط به بازگشایی جعبه این هندست در شبکه اجتماعی Weibo قابل مشاهده است. البته در این ویدیو پیچیدگی‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد. در ادامه چندین تصویر از ویدیو مذکور ارایه شده است:

تصاویر احتمالی از بازگشایی جعبه سامسونگ گلکسی S10 پلاس

بازه قیمتی گزارش شده برای اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس معادل 7000 یوان چین یا 1000 دلار آمریکا است؛ اما در خصوص صحت ویدیوی منتشر شده تردیدهایی وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH