سامسونگ گلکسی F به‌صورت بسیار محدود عرضه خواهد شد

صنعت اسمارت‌فون به تدریج فضایی فوق‌العاده رقابتی پیدا می‌کند و تولیدکنندگان چینی، شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ را برای حفظ منابع مالی خود شدیدا تحت فشار قرار می‌د‌‌هند. اگرچه سامسونگ کماکان در بازار اسمارت‌فون حضوری قدرتمند دارد؛ اما محبوبیت آن به‌طرز فزآینده‌ای روبه‌ کاهش است. سری گلکسی S9 به حل این مشکل هیچ کمکی نکرد؛ زیرا میزان فروش این هندست‌ها از پیش‌بینی‌ها پایین‌تر بود. اکنون سامسونگ برای بازپس‌گیری بخش‌هایی از بازار به محصولات سری گلکسی S10 خود چشم دوخته است.

بعلاوه سال آینده سامسونگ اسمارت‌فون تاشوی گلکسی F خود را نیز عرضه خواهد کرد. این دستگاه یک اسمار‌ت‌فون تجاری نیست و سامسونگ نیز قصد ندارد آن‌را به‌صورت گسترده عرضه نماید. اطلاعات منابع خارج از کره‌جنوبی نشان می‌دهند که کمپانی احتمالا در وهله نخست تنها 1 میلیون دستگاه از این اسمارت‌فون را تولید خواهد کرد. گلکسی F یک هندست محدود است و کمپانی به‌دنبال برآورد میزان مقبولیت این دستگاه در بازار خواهد بود.

با توجه به برچسب قیمتی این اسمارت‌فون، کمپانی مشتریان اصلی خود در محدوده سنی 40 تا 50 سال را هدف قرار داده است. این دستگاه با توجه به قیمت فوق‌العاده گران خود برای طبقات جوان‌تر تولید نشده است. به منظور حفظ شرایط رقابتی سالم، سامسونگ به‌زودی تولید انبوه گوشی گلکسی F را آغاز می‌کند. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها، هندست‌های سری گلکسی S10 نیز در وهله نخست به میزان 10 میلیون دستگاه تولید خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH