مانیتورها

با بهترین مانیتورها در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان آشنا شوید (آذرماه 97)

صفحه‌نمایش‌ها بخش مهمی از لوازم دیجیتال را تشکیل می‌دهند و در حقیقت بدون آن بسیاری از دستگاه‌های هوشمند بلااستفاده خواهند شد. تلویزیون، موبایل‌ها و طیف گسترده‌ای از گجت‌ها نیاز به این قطعه ارزشمند دارند. مانیتورها نیز یکی از همین دستگاه‌ها شمرده می‌شوند که با کمک دیسپلی‌‌های مختلف محتوای مورد نظر کاربر را به نمایش می‌گذارند. سازندگان زیادی به این حوزه وارد شده و مدل‌های گوناگونی را ارایه نموده‌اند. اما همین باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید می‌شود. اگر می‌خواهید دیوایس‌های برتر بازار را بشناسید و به‌دنبال خرید مانیتوری در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


بنکیو GL2580H

مانیتورها

اگر بخواهیم از مانیتورهای برتر بازار نام ببریم، نباید مدل‌های برند بنکیو را فراموش کنیم. این مانتیور با نمایشگر تقریبا 25 اینچی محتواها را به‌صورت جذابی پخش می‌نماید و به‌لطف تکنولوژی ال‌ای‌دی روشنایی بالایی برای دیسپلی رقم خورده و می‌توانید به‌راحتی متون و دیگر المان‌ها را مشاهده کنید. هم‌چنین این فن‌آوری رنگ‌ها را به‌طور اغراق‌آمیزتر نشان می‌دهد و چنین قابلیتی یکی از دلایل اصلی برای خرید این مدل شمرده می‌شود. چراکه فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و بازی‌ها لذت‌بخش‌تر اجرا می‌گردند و رنگ‌های مانیتور چشم‌ها را خیره می‌سازد. رزولوشن سطح بالای GL2580H باعث شده گوشه‌های تیزی در عناصر رابط کاربری و محتواها نبینید و به‌عنوان مثال گیم‌ها با بیش‌تر جزئیات به نمایش گذاشته می‌شوند. زمان پاسخ‌گویی نمایشگر برای خوره‌های بازی از اهمیت زیادی برخوردار است و خوش‌بختانه بنکیو به این موضوع توجه کرده. به این ترتیب GL2580H در کسری از ثانیه به دستورات کاربر واکنش نشان می‌دهد. در نتیجه همیشه بهترین عملکرد را در گیم‌ها خواهید داشت و حرکات با سرعت زیادی انجام می‌گیرند. گفتنی‌ست سازنده خروجی هدفون را هم برای‌تان در نظر گرفته تا موسیقی‌ بازی‌ها و موزیک متن فیلم‌ها را به‌تنهایی گوش دهید. دیزاین محصول را فراموش نکنیم. حاشیه‌های باریک اطراف دیسپلی تماشای محتواها را جذاب‌تر می‌نمایند و ظاهری مدرن را برای GL2580H به ارمغان آورده‌اند.

قیمت: ۲ میلیون تومان

سامسونگ C24F390FH

مانیتورها

طراحی برای لوازم دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و برای همین سامسونگ نیز این مسئله را در اولویت کار خود قرار داده و از یک دیزاین مدرن و جذاب برای C24F390FH بهره گرفته. حاشیه‌های نسبتا باریک یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل به‌حساب می‌آید و لذت تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها را افزایش داده. هم‌چنین کمک شایانی به طراحی مانیتور کره‌ای کرده و ظاهری چشم‌گیر برای آن رقم زده. نمایشگری ۲۴ اینچی C24F390FH را تشکیل داده و با تکنولوژی ال‌ای‌دی به بازار عرضه گشته. در نتیجه روشنایی بالایی برای صفحه رقم خورده و رنگ‌ها نیز به‌صورت اغراق‌آمیز به نمایش در می‌آیند. رزولوشن فول‌ اچ‌دی امکان دیدن جزئیات را فراهم می‌کند و چیزی را از دست نمی‌دهید. اما گذشته از همه این‌ها، خمیدگی پنل جز قابلیت‌های کلیدی C24F390FH شمرده می‌شود. در نتیجه این مدل به انتخاب اول گیمرها تبدیل خواهد شد و می‌توانید با جذابیت بیش‌تری به تجربه گیم‌ها بپردازید. زمان پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش برای علاقه‌مندان به بازی‌ها بسیار مهم است و از این رو غول کره‌ای هم زمانی کوتاه برای C24F390FH در نظر گرفته تا در کسری از ثانیه شخصیت‌‌ها و محیط گیم‌ برطبق فرامین کاربر واکنش نشان دهند و تغییرات به‌سرعت انجام گیرد.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ایسوس VP228HE

مانیتورها

ایسوس یکی از تولیدکنندگان برتر دستگاه‌های هوشمند و دیجیتال محسوب می‌شود و تا حالا از مدل‌های بسیاری پرده برداشته. این برند تایوانی به بازار تایوانی‌ها نیز وارد شده و محصولات جذابی را عرضه نموده. صفحه‌نمایش تقریبا ۲۰ اینچی دستگاه خواندن متون را راحت‌تر می‌کند و تماشای محتواها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. بخشی از این موضوع را مدیون تکنولوژی ال‌ای‌دی دیسپلی هستیم که روشنایی بالایی را برای آن به ارمغان آورده و به‌موجبش رنگ‌ها به‌صورت غیرطبیعی و اغراق‌آمیز نشان داده می‌شوند. در نتیجه گیمرها قادرند بازی‌ها را با جذابیت به مراتب بیش‌تری انجام دهند. رزولوشن فول اچ‌دی امکان دیدن ریزه‌کاری‌های محیط گیم‌ها و فیلم‌ها را فراهم می‌کند و چیزی از قلم نخواهد افتاد. زمان پاسخ‌گویی دیسپلی هم در محدوده مطلوبی قرار دارد و فرامین شما در کسری از ثانیه انجام می‌گیرند. ناگفته نماند تولیدکننده از اسپیکرهایی با کیفیت متوسط استفاده کرده که کاربر را از خرید بلندگو بی‌نیاز می‌سازد.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ال‌جی 22M38H

مانیتورها

همان‌طور که سامسونگ در صنعت نمایشگرها حرفی برای گفتن دارد و جز برترین تولیدکنندگان صفحات اولد به حساب می‌آید، ال‌جی در این بازار حضور دارد و یکی از غول‌های صنعت دیسپلی شمرده می‌شود. برای همین انتظار داریم این مانتیور از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و در واقعیت هم این اتفاق افتاده. نمایشگر ۲۲ اینچی محصول لذت تجربه بازی‌ها و دیدن فیلم‌ها را دوچندان می‌کند و تکنولوژی ال‌ای‌دی هم روشنایی نسبتا زیادی را برای مانیتور رقم زده. از طرفی رنگ‌ها هم به‌صورت اغراق‌آمیز به نمایش گذاشته می‌شوند و همین موضوع جذابیت محتواها را افزایش می‌دهد. رزولوشن فول اچ‌دی جزئیات گیم‌ها و انیمیشن‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد و چیزی از دید شما پنهان نمی‌ماند. خروجی هدفون هم در اختیارتان قرار گرفته تا به موسیقی متن فیلم‌ها و موزیک گیم‌ها گوش دهید و نهایت لذت را ببرید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH