گوشی‌هوشمند مجهز به نمایشگر Infinity O لنوو پیش از هندست سامسونگ رونمایی خواهد شد!

سامسونگ اخیرا تایید کرده است که در روز 10 دسامبر از گوشی گلکسی A8s رونمایی خواهد کرد و این گوشی اولین هندست مجهز به روزنه واقعی برای دوربین است. آنها با حذف ناچ و ایجاد یک سوراخ واقعی در نمایشگر گوشی، محلی برای تعبیه دوربین جلو ایجاد کرده‌اند. سامسونگ در همین راستا رقابت تنگاتنگی با شرکت هواوی داشت و غول کره توانسته بود برنامه رونمایی را چند روز جلوتر از اژدهای چینی زمان‌بندی نماید، غافل از اینکه شرکت لنوو پشت هر دو غول فناوری را به خاک خواهد رساند!

لنوو

اعتقاد بر این است که لنوو هندستی را طراحی و تولید نموده که آن هم مجهز به نمایشگر روزنه‌ای است. به این معنا که دوربین دستگاه در داخل سوراخی که بر روی نمایشگر ایجاد شده، قرار گرفته است. ولی برخلاف گوشی‌های سامسونگ و هواوی، در هندست لنوو این روزنه در قسمت مرکزی بخش بالایی گوشی به چشم می‌خورد.

به علاوه شرکت لنوو در حساب رسمی Weibo خود با انتشار یک تیزر تبلیغاتی این گوشی را به نمایش گذاشته است که به نظر گوشی لنوو Z5s می‌رسد. اما نکته حایز اهمیت در این رابطه زمان رونمایی از آن است که برای فردا، 6 دسامبر برنامه‌ریزی شده است! این بدین معنا است که لنوو پیش از سامسونگ و هواوی هندست ساخت خود را به نمایش خواهد گذاشت و نام لنوو را به عنوان اولین عرضه کننده گوشی هوشمند با نمایشگر روزنه‌ای در تاریخ ثبت خواهد کرد.

انتظار می‌رود این گوشی مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 675 کوالکام، دوربین سه‌گانه در پشت و نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح تصویر FHD+ باشد. در چند سال اخیر بار‌ها پیش آمده است که شرکت‌های کوچک‌تر با استفاده از کشمش‌های بین غول‌های فناوری، با عرضه ویژگی‌های جدید، آنها را با چالش روبه‌رو نموده‌اند، از جمله در ماه اخیر که شرکت گمنام Royole با عرضه اولین گوشی قابل انعطاف دنیا، توانست به سال‌ها ادعا و تبلیغ شرکت‌هایی چون سامسونگ و ال‌جی خاتمه دهد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH