شیائومی 700 هزار دستگاه Pocophone F1 را در عرض سه ماه به فروش رساند

شیائومی با اعلام آمار فروش Pocophone F1 خبر داد که این اسمارت‌فون در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین هندست‌های تولیدی شرکت از نظر میزان فروش است. این هندست با پردازنده اسنپدراگون 845 و قیمت بسیار پایین، فروش 700 هزار دستگاهی را به صورت جهانی تجربه می‌کند. این رقم توسط Manu Kumar Jain، قائم مقام شرکت، در حساب توییتری خود اعلام شده است.

Jain بیان کرده که اگرچه واژه Poco در زبان اسپانیایی به معنای کوچک است، اما اجتماع پوکویی در کمتر از سه ماه به گستره بسیار بزرگی دست یافته است. Pocophone F1 یکی از کلیدی‌ترین عناصر شیائومی برای تسلط به بیشتر بازارهای جهان است؛ به نحوی که در سه ماهه مالی سوم سال جاری، اسمارت‌فون یاد شده سلطه بر بازار هند را برای چینی‌ها به ارمغان آورده است.

این گوشی که با نام Poco F1 در هند به فروش می‌رسد، با قیمتی معادل کمتر از 300 دلار در این کشور قابل خرید است. در اروپا مدل 6/64 گیگابایتی آن حدود 350 یورو قیمت دارد. به غیر از پردازنده، رم و مقدار حافظه که با بسیاری از پرچم‌داران اندرویدی برابری می‌کنند، Pocophone F1 از یک باتری بزرگ، اسکنر اینفرارد تشخیص چهره برای بازگشایی دستگاه، اسپیکرهای استریو و دوربینی قابل احترام بهره‌مند است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH