پاور بانک

با بهترین پاوربانک‌ها در رنج قیمتی زیر 300 هزار تومان آشنا شوید (آذرماه 97)

اسمارت فون‌ها در هر وضعیتی و زمانی به ما کمک می‌کنند و به‌ لطف آن‌ها انجام طیف گسترده‌ای از کارها ساده‌تر شده و به‌عنوان مثال دیگر لزومی ندارد برای صرف نهار به رستوران برویم، می‌توانیم با موبایل هوشمند خود پیتزایی را سفارش داده و جلوی در خانه‌مان دریافت کنیم. اما این دستگاه‌ها مثل دیگر لوازم دیجیتال خالی از ضعف نیستند. باتری گوشی‌ها از عمر نسبتا کمی برخوردار است و برای همین کاربر نمی‌تواند با یک‌بار شارژ روزها از اسمارت فون خود بهره‌ بگیرد. از این رو پاوربانک‌ها تولید می‌گردند. اگر به‌دنبال بهترین این گجت‌ها هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


هوکو J2

پاور بانک

ابعاد مناسب برای یک دستگاه قابل‌حمل بسیار ضروری‌ست و خوش‌بختانه هوکو به این موضوع توجه کرده. طراحی مهندسی‌شده J2 به شما این امکان را می‌دهد تا آن را به‌ دست‌تان بگیرید و در سفر با خود حمل کنید. هم‌چنین وزن دیوایس هم در سطح مطلوبی است و به‌راحتی قادر به استفاده از این مدل هستید. گفتنی‌ست J2 در مکان‌های کوچک به‌راحتی قرار می‌گیرد و همراهی بدون دغدغه برای کاربران ماجراجو به شمار می‌آید. اما گذشته از همه این‌ها، ظرفیت پاور بانک مهم‌ترین دلیل برای خرید هوکو J2 محسوب می‌شود. تولیدکننده ظرفیتی ۱۰ هزار میلی‌آمپری را برای یوزرها تدارک دیده تا بتوانند چندبار موبایل خود را به‌صورت کامل شارژ نمایند. داشتن دو درگاه خروجی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این شارژر همراه است. چراکه در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و قادرید به‌طور همزمان دو گجت را شارژ کنید. هوکو برای این‌که از وضعیت شارژ خود پاور بانک آگاه شوید، از یک نشان‌گر ا‌ل‌ای‌دی بهره جسته که در هر لحظه میزان شارژ باقی‌مانده را گوشزد می‌کند. می‌خواهید تبلت خود را شارژ کنید؟ مشکلی نیست. J2 هوکو می‌تواند به تبلت‌تان نیرو برساند و آن را برای یک‌ روز کاری آماده نماید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

انکر A1266 PowerCore Speed

پاور بانک

اگر به‌دنبال بهترین‌های بازار باشید و بخواهید پاوربانکی مجهز به آخرین تکنولوژی‌ها داشته باشید، باید نگاهی به محصولات انکر بیندازید. این مدل‌ها از قابلیت‌های بی‌شماری سود می‌برند و A1266 PowerCore Speed نیز از این قانون پیروی می‌کند. تولیدکننده از یک دیزاین ساده و مهندسی‌شده استفاده کرده تا شارژر همراه به‌راحتی در دست‌تان قرار بگیرد. هم‌چنین ابعاد مناسب دستگاه موجب گشته تا پاوربانک بدون هیچ دردسری در مکان‌های کوچک جای گرفته و به این ترتیب هم‌سفری خوش‌مشرب برای کاربران به حساب می‌آید. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری نظر هر کسی را جلب می‌کند و به‌همین دلیل A1266 PowerCore Speed قادر به شارژ دستگاه‌های مختلف است و می‌تواند باتری موبایل هوشمندتان را چندبار به‌طور کامل پر نماید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای شما در نظر گرفته شده تا با یک نگاه از وضعیت شارژ پاور بانک باخبر شوید. A1266 PowerCore Speed دیوایس‌های کوچک را فراموش نکرده و قادرید وسایلی ازجمله پخش‌کننده‌های موزیک، مچ‌بندهای هوشمند و اسمارت واچ‌ها را با این پاوربانک شارژ نمایید. برای این‌که وقت‌تان تلف نشود و در مدت زمان کوتاهی گوشی‌تان را شارژ کنید، انکر در محصول مذکور از نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع سود جسته.

قیمت: ۲۷۰ هزار تومان

انرجایزر UE15002

پاور بانک

اگر بخواهیم از برترین پاور بانک‌ها در رنج قیمتی زیر ۳۰۰ هزار تومان نام ببریم، باید از مدل‌های انرجایزر یاد کنیم. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تقریبا تمام نیاز کاربران را برطرف می‌نمایند. UE15002 از این قاعده مستثنی نیست و گزینه‌ای مناسب برای اکثر یوزرها شمرده می‌شود. گذشته از قابلیت‌های مختلف دستگاه، ظرفیت ۱۵ هزار میلی‌آمپری دیوایس خودنمایی می‌کند و از این رو به انتخاب اول کاربران تبدیل شده. در نتیجه می‌توانید موبایل‌تان را برای دفعات متعدد به‌صورت کامل شارژ کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. ابعاد و وزن مطلوب پاور بانک به شما امکان جابه‌جایی UE15002 را می‌دهد و گجت انرجایزر به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. این مدل به دو درگاه خروجی مجهز گشته و برای همین قادر به شارژ کردن دو دیوایس به‌طور همزمان هستید. پس در زمان صرفه‌جویی می‌شود و دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها منتظر بمانید. نشان‌گر ال‌ای‌دی دستگاه هم وضعیت خود پاور بانک را به‌نمایش می‌گذارد و قادرید با یک نگاه از میزان شارژ باقی‌مانده گجت اطلاع یابید.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

شیائومی PLM03ZM

پاور بانک

شیائومی برندی شناخته شده در حوزه اسمارت فون‌ها و گجت‌های هوشمند به شمار می‌رود و تا حالا از محصولات گوناگون پرده برداشته. این کالاها به‌دلیل ارزش خرید بالا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. پاور بانک PLM03ZM هم جز چنین دستگاه‌هایی شمرده می‌شود. طراحی برای شرکت چینی بسیار مهم است و برای همین از دیزاینی ساده و مدرن برای این دیوایس بهره برده. هم‌چنین وزن و ابعاد مناسب جابه‌جایی گجت را ممکن می‌سازد و قادرید PLM03ZM را همراه خود به سفر ببرید. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری اصلی‌ترین دلیل برای خرید پاور بانک مذکور شمرده می‌شود و به‌ لطف آن می‌توانید اسمارت فون‌تان را چندبار شارژ نمایید. تکنولوژی هم در اختیارتان قرار گرفته تا در زمان صرفه‌جویی گردد و دیگر نیازی نباشد تا ساعت‌ها منتظر فول‌شارژ شدن موبایل‌تان بمانید. در نتیجه گوشی‌ها، ساعت‌های هوشمند و دیگر دیوایس‌ها در مدت زمان اندکی و با توجه به موارد امنیتی شارژ خواهند شد.

قیمت: ۲۳۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH