10 گوشی محبوب دنیا از نگاه AnTuTu

آنتوتو فهرستی شامل 10 مدل از محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی در کشور چین طی ماه نوامبر را منتشر کرد. این فهرست بر اساس میزان محبوبیت گوشی‌های اندرویدی در چین طی روزهای 1 تا 30 نوامبر گردآوری شده است.

اسمارت‌فون شیائومی Mi 8 Explorer Edition با پنل پشتی براق و نرخ محبوبیت 97 درصدی در جایگاه نخست این فهرست قرار دارد. هندست‌های سامسونگ گلکسی S9 پلاس و میزو 16 با کسب محبوبیت 96 درصدی مشترکا رتبه دوم را به خود اختصاص دادند. 3 اسمارت‌فون با اسامی هواوی میت 10 پرو، اوپو فایند X و میزو 16 پلاس با نرخ محبوبیت 95 درصدی به‌طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند. گوشی وان‌پلاس 6 با محبوبیت 94 درصدی رتبه چهارم را از آن خود کرد. هندست‌های هواوی میت 10 و ویوو نکس آلتیمیت نیز به نرخ محبوبیت 93 درصدی دست یافتند. اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S8 پلاس با نرخ محبوبیت 92 درصدی در انتهای فهرست 10 گوشی برتر قرار گرفت.

این فهرست در مقایسه با رتبه‌بندی ماه گذشته تقریبا بدون تغییر باقی‌مانده است. اضافه شدن گلکسی S8 پلاس به این فهرست و جایگزینی آن با گوشی شیائومی می میکس 2S در جایگاه دهم، تنها تغییر ایجاد شده نسبت به گزارش قدیمی‌تر محسوب می‌شود. مدت بیش‌تری زمان خواهد برد تا گوشی‌های جدیدتری نظیر وان‌پلاس 6T، شیائومی می میکس 3 و نوبیا X به فهرست محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌ها در چین اضافه شوند.

در خبری مرتبط، اکنون اسمارت‌فون‌هایی نظیر هواوی میت 20، میت 20 ایکس و میت 20 پرو با تراشه کایرین 980 در صدر فهرست آنتوتو مربوط به کارآمدترین هندست‌ها طی ماه نوامبر قرار دارند. گوشی آنر مجیک 2 که در رتبه چهارم جای گرفته نیز از تراشه کایرین 980 بهره می‌گیرد.

هندست شیائومی بلک شارک هلو با تراشه اسنپ‌دراگون 845 و 10 گیگابایت رم، رتبه پنجم را در اختیار گرفته است. وان‌پلاس 6T، گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک، نوبیا X، وان‌پلاس 6 و شیائومی Mi 8 همگی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 هستند و در فهرست آنتوتو مربوط به 10 نمونه از کارآمدترین گوشی‌های اندرویدی در ماه نوامبر قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH