تلگرام

نسخه 5.0 تلگرام با طراحی جدید و صد‌ها قابلیت جذاب منتشر شد

پیام‌رسان تلگرام در طی چهار سال گذشته موفق شده است بیش از 200 میلیون کاربر فعال را جذب نماید. اخیرا نیز به‌روزرسانی بزرگ این پیام‌رسان برای کاربران اندروید و iOS قابلیت‌های جدید زیادی را به همراه آورده است. اگر شما از دارندگان گوشی‌های شرکت اپل هستید باید بیش از بقیه راضی باشید زیرا برنامه‌نویسان تلگرام حدود 400 ویژگی جدید و بهبود کارایی را برای‌تان در نظر گرفته‌اند!

تلگرام

از سوی دیگر نیز کاربران اندروید یک طراحی کاملا جدید را دریافت می‌کنند که به آنها امکان می‌دهد بسیار ساده‌تر به فایل‌های تصویری و ویدیویی که مستقیما از پروفایل، گروه‌ها یا کانال‌ها تلگرام به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند، دسترسی داشته باشند. همچنین پیش‌نمایش بسیار باکیفیت فایل‌های به اشتراک گذاشته شده با بارگذاری بسیار سریع‌تر، اطلاعات بهتر در مورد لینک‌ها و فایل‌های هر بخش به همراه یک طراحی کارا و جذاب از دیگر مواردی است که در این به‌روزرسانی جدید کاربران با آن سورپرایز خواهند شد.

علاوه بر این صفحه تنظیمات (Settings) که استفاده از آن کمی مشکل و سردرگم کننده بود با طراحی جدید تجربه ساده‌تر و بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین اکنون گزینه Badge Counter در بخش تنظیمات در دسترس است که می‌توانید از مسیر تنظیمات و منوی Notification and Sounds به آن برسید. از دیگر پیشرفت‌های جالب نسخه جدید تلگرام قابلیت انتخابگر تصویر برای عکس پروفایل است که به کاربران تلگرام این امکان را می‌دهد تا تصویر انتخاب شده در بهترین حالت و صحیح‌ترین موقعیت به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهند!

به لطف فناوری Instant View، تلگرام این قابلیت را برای کاربرانش فراهم کرده است تا بتوانند صفحات وب را با زمان بارگذاری صفر ثانیه مشاهده کنند! در این به‌روزرسانی جدید پشتیبانی از زبان‌هایی که از سمت راست به چپ نوشته می‌شوند، بلاک‌های مقالات مرتبط، لینک تصاویر، جدول‌ها، اسکرول افقی و موارد بسیار دیگری وجود دارد. این پیشرفت‌ها در کل سبب بهبود نحوه مشاهده مقالات پیچیده و پر از لینک و تصویر، توسط کاربر شده است.

در پایان نیز باید یادآور شوم که در نسخه 5.0 تلگرام، کاربران اندروید می‌توانند در حین پخش ویدیو بر روی آن زوم کنند و تصاویر مرورگر که به صورت فایل اسناد ارسال شده‌اند را به سادگی تنها با کشیدن به سمت راست و چپ، با وضوح تصویر اصلی مشاهده نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH