انتشار به‌روزرسانی پایدار اندروید پای و رابط کاربری MIUI 10.1 برای گوشی پوکوفون F1

تنها مدت کوتاهی پس از عرضه یک به‌روزرسانی آزمایشی، شیائومی سیستم‌عامل اندروید 9 پای را در قالب نسخه پایدار این به‌روزرسانی برای گوشی پوکوفون F1 منتشر کرد. هنوز انتشار به‌روزرسانی مذکور از طریق OTA آغاز نشده است؛ اما کاربران با دانلود فایل آپدیت می‌توانند آن‌ را به‌صورت دستی بر روی دستگاه خود بارگذاری نمایند. این به‌روزرسانی تحت عنوان MIUI 10.1.3.0 و با حجم 1.7 گیگابایت ارایه می‌شود. فهرست تغییرات آپدیت به موارد بیش‌تری اشاره نکرده است؛ اما اکنون اپلیکیشن دوربین از سرویس گوگل لنز پشتیبانی می‌کند. بعلاوه مشکلات مرتبط با برنامه Android Auto برطرف شده و مشکل عدم کارکرد میکروفون پس از اتصال ایرفون به دستگاه نیز کاملا رفع شده است.

براساس برخی کامنت‌های موجود در انجمن XDA گوشی، برخی مشکلات نظیر بروز لگ در صفحه‌کلید، مدیریت اعلان‌ها و ایجاد وقفه‌های لمسی در بازی PUBG برطرف نشده و یا ظاهرا بازگشتی دوباره داشته‌اند. به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید اطلاعات مطرح شده در انجمن را به‌طور کامل مطالعه نمایید.

به‌روزرسانی جدید به‌صورت دستی قابل دانلود است. چنان‌چه برای دریافت اندروید پای چندان مشتاق نیستید؛ به‌روزرسانی OTA بایستی در آینده نزدیک برای دستگاه شما ارایه شود.

پوکوفون F1 پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه‌ای است که توسط کمپانی شیائومی روانه بازار شد. این هندست از یک نمایشگر 6.18 اینچی با رزولوشن 2246 در 1080 پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون 845 و حداکثر 8 گیگابایت رم برخوردار است. ظرفیت فضای ذخیره‌سازی دستگاه از 64 گیگابایت آغاز شده و حداکثر به 256 گیگابایت خواهد رسید. درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی که به‌عنوان درگاه سیم‌کارت دوم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد به شما امکان خواهد داد تا به حافظه گوشی 256 گیگابایت دیگر نیز اضافه نمایید.

گوشی از دوربین پشتی دوگانه با حسگرهای 12 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. این دوربین حتی از تست سخت‌گیرانه انجام شده توسط یکی از کاربران محبوب یوتیوب با نام MKBHD نیز تقریبا سربلند بیرون آمد. در تست انجام شده پوکوفون F1 تنها در برابر هواوی میت 20 پرو مغلوب شد؛ در حالی‌که اسمارت‌فون‌های قدرتمندی نظیر گوگل پیکسل 3، سامسونگ گلکسی‌نوت 9، ال‌جی V40 ThinQ و اپل آی‌فون XS نیز در این تست حاضر بودند.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، اسکنر اثرانگشت در پشت دستگاه، قابلیت فیس آنلاک مبتنی بر مادون‌قرمز و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه 3 سایر ویژگی‌های پوکوفون F1 را تشکیل می‌دهند. صرف‌نظر از ویژگی‌های برتر این هندست، برچسب قیمتی پایین به‌عنوان نقطه قوت آن در زمینه فروش محسوب می‌شود. قیمت‌گذاری این اسمارت‌فون از حدود 300 دلار آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH