نوا ۳

آپدیت اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 برای هواوی نوا 3 منتشر شد

چند ماه از عرضه نسخه نهایی اندروید 9 پای گذشته و کمپانی هواوی تا چند روز آینده از گوشی جدید هواوی نوا 4 به عنوان جانشینی برای گوشی هواوی نوا 3 رونمایی خواهد کرد. حالا این کمپانی چینی با انتشار تیزری رسمی نشان داد که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 در اختیار کاربران گوشی هواوی نوا 3 قرار گرفته است.

این گوشی در ماه جولای سال جاری میلادی معرفی شده و نسخه آزمایشی اندروید 9 پای تا پیش از این در اختیار کاربران آن قرار گرفته بود. حال با توجه به تیزر منتشر شده، به نظر می‌رسد که هواوی آماده است تا این به‌روزرسانی را برای برخی مناطق جهان و از طریق OTA منتشر کند. البته باید توجه داشت که همه نسخه‌ها و کاربران تمام نواحی جهان واجد شرایط دریافت این به‌روزرسانی در این مرحله نخواهند بود. در واقع فعلا این آپدیت برای کاربران چین و کشورهای همسایه منتشر خواهد شد. جدای از این دیوایس، هواوی قصد دارد دیگر اعضای سری نوا 3 را نیز تا چند روز آینده به این نسخه آپدیت کند.

همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، وضعیت آپدیت اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.0 برای دیگر اعضای این خانواده به شرح زیر است:

در خصوص آپدیت جدید گوشی هواوی نوا 3 باید اشاره کنیم که این پکیج حجمی معادل 4.7 گیگابایت داشته و شماره ساخت آن PAR-AL00 9.0.0.101 خواهد بود. باید توجه داشت که حجم بسته فوق بسیار زیاد بوده و کاربران پیش از شروع فرایند به‌روزرسانی می‌بایست نسبت به وجود فضای کافی در حافظه داخلی دستگاه خود اطمینان حاصل کنند.

آن‌گونه که از تغییرات اعمال شده در این بسته مشخص است، ظاهرا رابط کاربری EMUI 9.0 از این پس دیگر رابط‌های کاربری شخص ثالث را پشتیبانی نکرده و به این ترتیب کاربران ناچارند از رابط اختصاصی هواوی استفاده کنند. به علاوه، نمایش انیمیشن‌ها و عمر باتری هواوی نوا 3 بهبود یافته و قفل‌گشایی با تشخیص چهره نیز سریع‌تر از قبل انجام خواهد شد. قابلیت جدید های‌ویژن (HiVision) نیز پا به میان‌رده هواوی گذاشته و امکان تشخیص غذاها و میزان کالری آن‌ها را برای نوا 3 فراهم کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH