سامسونگ پنل‌های اولد ارزان‌قیمت برای آی‌فون XS مکس تولید خواهد کرد

بر هیچکس پوشیده نیست که سامسونگ تنها تولیدکننده پنل‌های آی‌فون X در سال گذشته و آی‌فون‌های XS و مدل مکس در سال جاری بوده است. ظاهرا یکی از دلایل اصلی بالا رفتن هزینه تولید و در نتیجه افزایش قیمت گوشی‌های آی‌فون نیز همین پنل‌های اولد هستند. در همین راستا شنیده شده که کره‌ای‌ها پیشنهاد عرضه اولدهای ارزان‌قیمت برای آی‌فون XS مکس را به کوپرتینویی‌ها داده‌اند.

این ارزان‌قیمت بودن دلیلی بر کیفیت پایین کار نیست. در واقع سامسونگ پنل‌هایی با نام Y-Octa را پیشنهاد داده که پیش از این در گوشی‌های خانواده گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفته است. در تولید این پنل‌ها از فناوری in-cell touch استفاده می‌شود که اجازه می‌دهد محصول نهایی باریک‌تر، روشن‌تر و در نهایت ارزان‌تر باشد. با استفاده از این پنل‌ها اپل می‌تواند انعطاف بیشتری به قیمت آی‌فون XS مکس بدهد.

گزارش شده این پیشنهاد از طرف سامسونگ برای آی‌فون‌های سال 2018 داده شده بود، اما اپل از بازده آنها ناراضی و درنهایت پیشنهاد را رد کرده بود. با وضعیت فروش گوشی‌های آی‌فون در سال جاری، شاید خود کوپرتینویی‌ها نیز در حال حاضر از رد این پیشنهاد پشیمان شده باشند. با این وضعیت باید دید تصمیم اپل برای مدل‌های 2019 اسمارت‌فون آی‌فون XS مکس چه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH