برند samsung

سامسونگ نام‌های تجاری Rize 10,20,30 را برای اسمارت‌فون‌های خود به ثبت رساند

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تغییر و تحولات زیادی در اسمارت‌فون‌های خود داشته باشد. در این تغییر و تحولات گسترده حتی نام گوشی‌های هوشمند نیز در امان نخواهد بود. در تازه‌ترین اقدام، اسناد و برگه‌هایی ثبت شده است که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها نام‌های تجاری Rize 10,20,30 را برای گوشی‌های هوشمند خود ثبت کرده‌اند. اطلاعات دیگری از این گوشی‌ها در دست نیست، اما نام‌گذاری محصولات سامسونگ شکل جالبی به خود گرفته است.

در حال حاضر این شرکت چند هندست در نوبت معرفی دارد که تحت خانواده اسمارت‌فون‌های A عرضه خواهند شد. از طرف دیگر خانواده M نیز با اسم‌هایی مانند M10 و M20 حضوری فعال در بازار خواهد داشت. روی هم رفته باید منتظر دستگاه‌های زیادی از طرف سامسونگ باشیم، اما این که چه گوشی‌هایی و با چه مشخصاتی تحت نام‌های Rize 10,20,30 ارایه خواهند شد، نامعلوم است. با توجه به نحوه نام‌گذاری شاید در آینده شاهد ورود هندست‌هایی با نام Rize 50 و حتی Rize 100 در بازار باشیم.

باید گفت سامسونگ به شدت دنبال آن است که ضمن گسترش گوشی‌های هوشمند خود در سطح جهانی، سلطه خود بر این بازار را حفظ کند. شاید گوشی‌های Rize 10,20,30 نیز قدمی کوچک در این راستا باشند. شرکت کره‌ای پیش از این گوشی‌های میان‌رده زیادی با نام‌هایی چون خانواده A و Z در بازار داشته و حالا با وجود خانواده گوشی‌های M، باید دید جایگاه این سری در میان کدام اسمارت‌فون‌های شرکت خواهد بود. از طرف دیگر نباید خانواده گلکسی S و نوت را فراموش کنیم که نمایندگانی شایسته در میان گوشی‌های بالارده برای سامسونگ هستند.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر به جز اسامی گفته شده اطلاعات چندانی در دسترس نیست و حتی احتمال آن وجود دارد که نام‌های Rize 10,20,30 برای گوشی‌های هوشمند نباشد. باید منتظر ماند و دید برنامه‌های شرکت در این خصوص چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH