تغییر در سیاست‌های کلان شرکت HTC برای افزایش سوددهی محصولات

Darren Chen، رییس شرکت HTC در جدیدترین اظهارات خود بیان کرده است که شرکت استراتژی جدیدی را برای سال 2019 در نظر خواهد گرفت که بر اساس آن به دنبال افزایش سهم اسمارت‌فون‌های HTC از بازار و همچنین بهبود سودبخشی این محصولات خواهد بود.

در همین راستا تمرکز شرکت تایوانی بر روی گوشی‌های بالارده و میان‌رده است. البته نباید از این خبر هیجان‌زده شد، چرا که در حال حاضر این سیاست به معنی گسترش خانواده گوشی‌های U12 برای سال جدید میلادی خواهد بود. چن در همین خصوص ابراز کرده که نسخه 128 گیگابایتی U12 لایف که چندی پیش وارد بازار شد، فروش خوبی را پشت سر می‌گذارد. برای گوشی‌های میان‌رده نیز صحبت از Desire 12s با پردازنده اسنپدراگون 435 است.

البته مشخص نیست تعریف مدیران HTC برای اسمارت‌فون میان‌رده چیست که از این پردازنده در گوشی میان‌رده خود استفاده خواهند کرد. آنها با خوش‌بینی نسبت به تعطیلات سال نوی چینی‌ها، امیدوار هستند گوشی یاد شده پا جای پای U12 لایف بگذارد. از دیگر برنامه‌های شرکت برای قسمت اسمارت‌فون خود، تولید بیشتر گوشی‌های بلاک‌چین است. بر اساس ادعای مدیران HTC تمامی موجودی Exodus 1، اسمارت‌فون بلاک‌چین مشهور شرکت به فروش رسیده است.

جدای از گوشی‌های هوشمند، شرکت برنامه‌هایی نیز برای بخش واقعیت مجازی خود با هدست‌های Vive دارد و آن هم گسترش فروشگاه این محصولات است. در واقع مدیران شرکت تایوانی قصد دارند با گسترش فروشگاه آنلاین هدست‌های مجازی خود تحت عنوان Viveport، آن را هم ردیف فروشگاه‌های بزرگی چون اپ استور اپل و پلی استور گوگل کنند.

روی هم رفته باید گفت چند وقتی است که HTC در تلاش برای تغییر سیاست‌های خود و در نهایت فرار از شکست‌های پی در پی است، اما شاید تا به امروز شاهد اتفاق ویژه‌ای در این خصوص نبوده‌ایم. حال باید دید تصمیمات جدید مدیران این شرکت، چه آینده‌ای را برای آنها و محصولات نسبتا پر طرفدارشان رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH