سونی اکسپریا XZ4 با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی در راه است!

اوایل ماه جاری میلادی بود که مشخصات اکسپریا XZ4 منتشر شد. این اطلاعات حاکی از آن بود که اسمارت‌فون آتی سونی مجهز به نمایشگری با نسبت تصویر 21 به 9 خواهد بود. به‌تازگی طراح و لودهنده معروف، Benjamin Geskin تصویری را از پنل جلویی اکسپریا XZ4 منتشر کرده است، در این تصویر به وضوح می‌توان نسبت تصویر بسیار طویل 21 به 9 را مشاهده کرد.

پنل جلویی اکسپریا XZ4
پنل جلویی اکسپریا XZ4

تصویر منتشر شده از اکسپریا XZ4 با رندرهایی که در گذشته از این هندست منتشر شده است، مطابقت دارد. حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر در دو طرف بسیار ناچیز هستند و در بخش پایین نیز از حاشیه‌ بسیار کمی استفاده شده است. بخش بالایی از قاب بزرگ‌تری استفاده می‌کند که امکان استفاده از دوربین و بلندگوی مکالمه را فراهم کرده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که اکسپریا XZ4 از نمایشگر ساخته شده توسط ال‌جی استفاده می‌کند. این نمایشگر 6.55 اینچی بوده و نسبت تصویر در آن 21 به 9 خواهد بود.

سونی اکسپریا XZ4 یکی از اولین اسمارت‌فون‌هایی است که از چیپست اسنپدارگون 855 استفاده خواهد کرد. این چیپست به همراه 8 گیگابایت رم توان پردازشی اکسپریا XZ4 را تامین خواهد کرد. این اسمارت‌فون در دو نسخه با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. هم‌چنین امکان استفاده از کارت حافظه نیز وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود اکسپریا XZ4 از یک دوربین سه گانه استفاده کند، اما مشخص نیست که پیکربندی این دوربین سه‌گانه چگونه خواهد بود. با این حال این پیکربندی می‌تواند شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 باشد که به لرزش‌گیر اپتیکال نیز مجهز است. هدایت این اسمارت‌فون را اندروید 9 پای برعهده خواهد داشت.

بدنه این اسمارت‌فون ترکیبی از فلز و شیشه خواهد بود که حدود 8 میلی متر ضخامت دارد. رندرهای این اسمارت‌فون با ابعاد 166.9 در 72.4 در 8.2 میلی‌متر منتشر شد. این اسمارت‌فون در نمایشگاه MWC 2019 در ماه فوریه سال آتی میلای به صورت رسمی معرفی خواهد شد. هم‌چنین خبرها حاکی از آن هستند که سونی قصد دارد در کنار اکسپریا XZ4 از اکسپریا XZ4 کامپکت نیز رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH