مشخصات اصلی گوشی اکسپریا XZ4 لو رفت؛ قدرت‌نمایی به سبک سونی!

کمپانی‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و اپل، گوشی‌های پرچمدار خود را هر سال یک بار ارتقا می‌دهند. اما وقتی این موضوع را درباره کمپانی سونی بررسی کنید، متوجه می‌شوید که ژاپنی‌ها گوشی پرچمدار خود را هر شش ماه ارتقا می‌دهند. پس از آن‌که هفته قبل شاهد درز تصاویر و رندرهایی از گوشی اکسپریا XZ4 بودیم، امروز مشخصات اصلی این هندست فاش شده است. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر این خبر همراه آی‌تی‌رسان باشید.

همان‌گونه که از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در سال 2019 انتظار می‌رود، گوشی اکسپریا XZ4 نیز قدرت خود را از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 855 شرکت کوالکام خواهد گرفت. این تراشه دیشب به صورت رسمی معرفی شده و قرار است کمپانی TSMC آن را با لیتوگرافی 7 نانومتری تولید کند. علاوه بر این، کوالکام از مودم جدید X50 در این چیپست استفاده کرده تا پشتیبانی از شبکه 5G را برای پرچمداران سال آینده میلادی فراهم کند. اگر نگاهی به دیگر مشخصات این هندست بیندازیم، خواهیم دید که سامورایی‌ها 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی حداقل 64 و حداکثر 256 گیگابایتی را بسته به مدل‌های مختلف در نظر گرفتند. همانند گوشی اکسپریا XZ3 که از ابتدا اندروید 9 را اجرا می‌کرد، پرچمدار پیش رو نیز همین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را خواهد داشت.

شاید یکی از خوشحال‌کننده‌ترین خبرها، تجهیز اکسپریا XZ4 به یک باتری 3,900 میلی‌آمپر ساعتی باشد که بهبود قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسل‌های قبلی سری XZ محسوب می‌شود. در بخش ظاهری نیز سونی تصمیم دارد نمایشگر خمیده و دارای نسبت تصویر 18.5 به 9 در اکسپریا XZ3 را با یک نمونه جدید 6.55 اینچی که نسبت تصویر 21 به 9 دارد، تعویض کند. مطابق اطلاعاتی که در دسترس است، ال‌جی دیسپلی وظیفه تولید این نمایشگر را بر عهده خواهد داشت. اگر چه خود سونی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره پرچمدار جدیدش منتشر نکرده، اما انتظار داریم گوشی اکسپریا XZ4 همانند نسل‌های قبلی خود در اواخر ماه فوریه (دهه اول اسفند ماه) و در کنگره جهانی موبایل (MWC) در شهر بارسلون معرفی شود.

5 در مورد “مشخصات اصلی گوشی اکسپریا XZ4 لو رفت؛ قدرت‌نمایی به سبک سونی!”

  1. حیف که دیگه تو بازار نمیاد اگه بیاد اولین نفری هستم که میخرم سونی 20 سال دیگه بیاد طرف داراش همیشه هستن

  2. زند باد سونی کیفت صفحه عالی پردازنده عالی گرما که داره بخور تو سر سامسونگ مزخرف سونی مارک معروف عالی هست که هیچ وقت طرف دارش از بین نمیرن

    1
    12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH