دوربین گلکسی S10 با قابلیت ایموجی واقعیت افزوده عرضه خواهد شد

سامسونگ در نظر دارد طی نمایشگاه MWC 2019 از گلکسی S10 رونمایی کند، اما تا به امروز اطلاعات زیادی در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اسمارت‌فون منتشر شده است. هفته گذشته گزارشی انتشار یافت که در آن به ثبت برخی نشان‌های تجاری توسط شرکت کره‌ای پرداخته شده بود. در گزارش مذکور اشاره شده بود که این نشان‌ها مربوط به برخی حسگرها هستند که در دوربین پرچم‌دار جدید سامسونگ مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

امروز شرکت اقدام به ثبت علامت تجاری دیگری در اروپا کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید در فرم تکمیل شده به همین منظور به نام Artistic Live Focus برمی‌خوریم. در قسمت توضیحات مطلب زیادی در خصوص این قابلیت نوشته نشده است، جز این که ویژگی یاد شده برای ساخت انیمیشن‌های دیجیتالی و افکت‌های خاص بر روی تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هنوز مشخص نیست منظور از این توضیحات مبهم چیست و کاربرد این فناوری چگونه خواهد بود. یکی از قوی‌ترین فرضیه‌ها در این خصوص مربوط به ایموجی‌های واقعیت افزوده و دیگر افکت‌ها برای دوربین گلکسی S10 است. در نهایت باید منتظر ماند و دید تلاش‌های سامسونگ برای متمایز کردن پرچم‌دار خود از دیگر شرکت‌ها، به کجا می‌انجامد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH