لپ‌تاپ

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌ها در رنج قیمتی 7 تا 10 میلیون تومان (آذرماه 97)

می‌خواهید به طراحی لوگو، پوستر و یا رابط کاربری سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بپردازید؟ دوست دارید برنامه‌نویسی را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید و برنامه‌های کاربردی را به بازار عرضه کنید؟ به‌دنبال ادیت تصاویر و ویرایش ویدیوها هستید؟ در نتیجه باید یک لپ‌تاپ خریداری کنید. در واقع کارهای حرفه‌ای با کمک این دیوایس‌ها انجام می‌گیرند و به‌لطف آن‌ها می‌توانید طیف گسترده‌ای از کارها را انجام دهید. مدل‌های موجود در مارکت باعث شده تا کاربران گزینه‌های زیادی داشته باشند و در عین حال انتخاب‌شان سخت‌‌تر گشته. برای همین نیاز به یک راهنما حس می‌شود. در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌ها در رنج قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان را لیست کرده‌ایم، پس با ما همراه باشید.


لنوو ThinkPad E580 – J

لپ‌تاپ

در حقیقت پردازنده یک دیوایس کلاس آن را مشخص می‌کند و با استناد به این موضوع می‌توان آن را در رده میان‌رده‌ها، یا بالارده‌ها قرار داد. لنوو برای این‌که مشکلی در اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و بعضی از بازی‌ها نداشته باشید، از چیپست Core i7 شرکت اینتل بهره برده که به‌خوبی از پس برنامه‌های مختلف برمی‌آید. ۸ مگابایت هم حافظه کش برای‌تان در نظر گرفته شده تا اطلاعات نسبتا بیش‌تری با سرعتی بالا به تراشه انتقال داده شده و عملکرد لپ‌تاپ بهبود یابد. در کنار این، ۸ گیگابایت رم نیز به‌چشم می‌خورد که خبر خوبی برای دوست‌داران بازی به شمار می‌آید. به این ترتیب قادرید به اجرای برخی از عنوان‌های محبوب حوزه گیم بپردازید و اوقات فراغت خود را پر کنید. به فضای‌ ذخیره‌سازی اهمیت زیادی می‌دهید؟ می‌خواهید برنامه‌های زیادی در لپ‌تاپ آینده خود نصب نمایید؟ پس باید ThinkPad E580 – J را در سبد خریدتان بگنجانید. محصول جذاب لنوو از یک ترابایت حافظه داخلی سود می‌گیرد و در صورت کمبود فضا نیز می‌توانید از هارد دیسک اکسترنال‌ بهره بجویید. صفحه‌نمایش تقریبا ۱۵ اینچی دستگاه مشاهده محتوا را ساده‌تر می‌سازد و دیدن فیلم‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

ایسوس ذن‌بوک UX430UA – A

لپ‌تاپ

بی‌تردید ایسوس جز برترین برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ شمرده می‌شود و تا حالا از مدل‌های مختلفی پرده برداشته. دیزاین برای تمام کالاهای دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است و لپ‌تاپ‌های ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این مدل هم از یک طراحی ساده و در عین حال زیبا بهره می‌گیرد که نظر هر کسی را جلب می‌کند. حاشیه‌های نسبتا باریک اطراف نمایشگر به جذابیت دستگاه افزوده و هم‌چنین افزایش هیجان بازی‌ها را در پی دارد. در این صورت بدون مزاحمت می‌توانید به دیدن فیلم مورد علاقه‌تان بپردازید و نهایت لذت را ببرید. نمایشگر ۱۴ اینچی UX430UA – A یکی از قابلیت‌های مهم این مدل به شمار می‌آید که دلیلی برای خرید لپ‌تاپ‌ ایسوس نیز محسوب می‌شود. دیسپلی محصول تایوانی به رزولوشن فول اچ‌دی مجهز است و از این رو جزئیات زیادی در تصاویر خواهید دید. قدرت سخت‌افزاری را از یاد نبریم. این دیوایس از پردازنده‌ای با پرفورمنس مطلوب بهره می‌جوید که قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران است. در واقع چیپست به‌کار رفته در UX430UA – A به‌خوبی اپلیکیشن‌های حرفه‌ای را اجرا می‌کند و حتی می‌توانید به تجربه برخی از بازی‌های معروف بپردازید. دوربینی هم برای‌تان فراهم آمده تا با دوستان‌ اسکایپی‌تان تماس تصویری برقرار کنید و در کنفرانس‌ها به‌صورت مجازی حضور یابید.

قیمت: ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دل INSPIRON 5570 – DEZ

لپ‌تاپ

محصولات کمپانی آمریکایی دل در سرتاسر دنیا به‌فروش می‌رسند و عمدتا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. INSPIRON 5570 – DEZ هم از این قانون پیروی می‌کند و از تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های بسیاری سود می‌گیرد. پردازنده Core i5 اینتل مهمان لپ‌تاپ دل شده و به شما اجازه اجرای طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها را می‌دهد. حتی می‌توانید بعضی از بازی‌های محبوب را نصب کرده و به تجربه آن‌ها بپردازید. فضای ذخیره‌سازی برای تمام یوزرها اهمیت دارد و به‌خاطر همین تولیدکنندگان در تلاش‌اند تا مدل‌های خود را به حافظه داخلی عظیمی مجهز کنند. دل هم این موضوع را از یاد نبرده و برای INSPIRON 5570 – DEZ از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره جسته که می‌تواند نیاز کاربران را پوشش دهد. صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی دستگاه از رزولوشن فول اچ‌دی سود می‌برد و به این ترتیب جزئیات تصاویر افزایش می‌یابد و شفافیت دیسپلی بیش‌تر خواهد شد.

قیمت: ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

اچ‌پی DA0019nia

لپ‌تاپ

اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌های سنگین و حجیم ویندوز را بدون مشکل اجرا کنید و با لگ و کندی مواجه نشوید، در نتیجه نیاز به یک لپ‌تاپ قدرت‌مند دارید. DA0019nia یکی از برترین انتخاب‌ها در این رنج قیمتی شمرده می‌شود. تولیدکننده از چیپست Core i7 اینتل در این مدل بهره برده که می‌تواند میزبان طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها باشد و این امکان را به کاربر می‌دهد تا به تجربه بعضی از گیم‌ها بپردازد. هم‌چنین حافظه یک ترابایتی نیز در اختیارتان قرار گرفته تا بدون نگرانی به دانلود و نصب محتواهای مورد علاقه خود بپردازید و در عین حال عکس‌ها و ویدیوهای‌تان را نیز ذخیره کنید. اچ‌پی برای DA0019nia صفحه‌نمایشی ۱۵ اینچی را تدارک دیده که لذت دیدن فیلم‌ها را دوچندان می‌کند و بازی‌ها را به‌صورت جذاب پخش می‌نماید. اسپیکرهای توان‌مندی هم در نظر گرفته شده تا موسیقی‌ها با وضوح بالا و بلندی مناسب پلی شوند.

قیمت: ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH