نحوه فعال‌سازی حالت Night Mode در رابط کاربری One UI سامسونگ

بسیاری از کاربران اندروید، از حالت شب یا همان Night Mode استقبال خوبی کرده‌اند. بعضی از برنامه‌ها با ارایه برخی راه‌حل‌ها سعی کرده‌اند تا امکان استفاده از گوشی در هنگام شب را راحت‌تر کنند اما اغلب آن‌ها کیفیت مطلوب را ندارند. تم‌های تاریک هنوز هم کمیاب و ترسناک هستند.

با این حال، رابط‌ کاربری سامسونگ که بر پایه اندروید پی ساخته شده است، شکل جدیدی به خود گرفته و دارای یک حالت شبانه اختصاصی است که در آن چشم‌ها احساس آرامش بیشتری می‌کنند.

در گذشته کاربران سامسونگ می‌توانستند از تم‌های تاریک به منظور استفاده بهتر از گوشی در شب کمک بگیرند. با استفاده از حالت شب جدید در سامسونگ که توانایی تغییر کامل پیکسل‌های سیاه را دارد، کاربران می‌توانند به چشم‌های خود استراحت دهند و از یکی از بهترین ویژگی‌های نمایشگر امولد لذت ببرند.

حالت Night Mode در سامسونگ

از همه مهم‌تر، اگر می‌خواهید هنگام مطالعه در شب فشار وارد شده به چشمتان را کاهش دهید و در عین حال زمینه‌ای روشن‌تر داشته باشید، شما می‌توانید حالت شب را فقط در یک زمان خاص تنظیم کنید.

برای فعال کردن حالت شب، به تنظیمات رفته و گزینه نمایشگر (Display) را انتخاب کرده و حالت شب (Night mode) را برگزینید.

به طور خلاصه، شما می‌توانید این گزینه را از منوی میان‌بر سریع با پایین کشیدن نوار اطلاع‌رسانی و یا از طریق بیکسبی، فعال کنید.

اکنون می‌توانید از تلفن همراه خود بدون آزار رساندن به چشم‌ها در تاریکی استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH