نسخه بین المللی MIUI 10 برای گوشی می میکس 3 بر پایه اندروید 9 پای در دسترس قرار گرفت

در حالی که شرکت شیائومی خود را آماده می‌کند تا مقدمات عرضه جهانی گوشی می‌ میکس 3 (Mi Mix 3) را در دوره زمانی سه ماه اول 2019 فراهم آورد، برخی از کاربران که برای داشتن این گوشی هوشمند لحظه‌شماری می‌کردند، از چین اقدام به تهیه این هندست نموده‌اند و حالا خبری خوشحال‌ کننده برای آنها به گوش رسیده است. سرانجام رام MIUI 10 Global به منظور دانلود و نصب در دسترس است.

MIUI 10

اگر شما در خارج چین زندگی می‌کنید و مالک یکی از این دستگاه‌ها هستید قطعا نسخه چینی رام MIUI 10 آنقدر‌ها مناسب استفاده شما نیست و خبر انتشار نسخه بین‌المللی برای کاربران می میکس 3 موهبتی ویژه است و اکنون یکی از اعضای تیم XDA-Developers لینک دانلود کامل آن را دسترس قرار داده است.

حجم فایل حدود 1.7 گیگابایت و مبتنی بر اندروید 9 پای و دربردارنده تمام اپلیکیشن‌های معمول گوگل‌پلی و سرویس‌های مختلف آن است. به علاوه گزینه انتخاب زبان نیز در اختیار کاربر قرار دارد. شما می‌توانید این رام را از این لینک دانلود نمایید. سپس بعد از باز کردن بوت‌لودر از طریق TWRP آماده استفاده خواهد شد. البته اگر شما هنوز هم در این رابطه اطمینان ندارید یا با نحوه انجام این کار آشنا نیستید، بهتر است تا زمان عرضه رسمی آپدیت آن صبر کنید.

1 در مورد “نسخه بین المللی MIUI 10 برای گوشی می میکس 3 بر پایه اندروید 9 پای در دسترس قرار گرفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH