آپدیت اندروید 9 برای گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر شد

چندی پیش سامسونگ وعده داد که فرایند انتشار به‌روزرسانی اندروید 9 را از اوایل ماه ژانویه سال 2019 آغاز خواهد کرد. در همین حال این امکان برای کاربران فراهم شد که بتوانند پیش از عرضه نسخه رسمی، نسخه‌های آزمایشی آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید را تجربه کنند. اما مطابق جدیدترین گزارشات، سامسونگ کمی زودتر از برنامه‌ریزی قبلی، اقدام به انتشار اندروید 9 پای برای پرچمداران بهاره سال 2018 خود کرده است. ظاهرا ورژن پایدار جدیدترین نسخه اندروید در اختیار گوشی‌های سری گلکسی S9 قرار گرفته است.

همان‌گونه که مطلع هستید، نسخه‌های آزمایشی اندروید 9 تاکنون برای کاربران گوشی‌های گلکسی S9، گلکسی S9 پلاس و گلکسی نوت 8 در کشورهای کره‌جنوبی، قاره اروپا و آمریکای شمالی عرضه شد. با آن‌که انتظار نداشتیم تا قبل از ماه ژانویه سال آتی میلادی خبر از عرضه نسخه نهایی اندروید 9 در گوشی‌های فوق باشد، اما ظاهرا سامسونگ با انتشار پیش از موعد این نسخه برای کاربران گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، هدیه خوبی قبل از فرا رسیدن کریسمس به کاربران این دیوایس‌ها داده است.

البته این آپدیت در حال حاضر تنها برای کاربران یکی از کشورها عرضه شده، اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده در اختیار کاربران دیگر کشورها نیز قرار گیرد. اگر جزو کاربرانی هستید که به‌روزرسانی‌های آزمایشی را دریافت می‌کنند، در حال حاضر تنها باید یک پکیج جدید با حجم 158 مگابایت را دریافت کنید. اگرچه تنها کاربران این دو دیوایس در کشور آلمان می‌توانند به نسخه نهایی اندروید 9 دسترسی داشته باشند، اما بتاتسترهای سراسر جهان هم‌چنان باید قادر به دریافت این به‌روزرسانی جدید باشند. در صورتی که علاقه‌مند به دریافت این آپدیت پیش از عرضه آن توسط سامسونگ هستید، می‌توانید به این لینک از وب‌سایت SamMobile مراجعه کرده و رام مربوطه را دریافت کنید. فقط باید توجه داشته باشید که ابتدا باید آن را بر روی دستگاه خود سایدلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH