آمار دانلود اپلیکیشن گوگل Duo از یک میلیارد فراتر رفت!

پیان‌رسان‌های مجهز به قابلیت تماس تصویری امروزه بسیار فراگیر شده‌اند. اسکایپ مدت‌های مدیدی است این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است و تقریبا مهم‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا مانند واتساپ، لاین، مسنجر و … ویژگی مشابهی را ارایه می‌دهند. با این حال به نظر می‌رسد اپلیکیشن گوگل دو (Duo)، در این فضای رقابتی و رشد قارچ‌گونه پیام‌رسان‌ها، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است!

Duo

به گزارش وبسایت اندروید پلیس، تاکنون بیش از یک‌ میلیارد بار این اپلیکیشن از پلی‌استور گوگل دانلود شده است. با توجه به اینکه این عدد تا 6 ماه پیش تنها 500 میلیون دانلود بود، حقیقتا شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم که در مدت نیم سال، رشد دوبرابری را داشته است. البته به این نیز باید اشاره داشت که Duo بر روی تعدادی از گوشی‌های اندرویدی به صورت پیش‌فرض نصب است. به همین علت شانس استفاده از آن توسط کاربران نیز بیشتر می‌شود!

با این حال با توجه به اینکه گفته شده تنها از پلی‌استور یک میلیارد بار دانلود شده است پس عملا با احتساب گوشی‌هایی که از قبل بر روی آن نصب است، به همراه نسخه iOS آن، باید میزان این آمار بسیار بالاتر از این عدد باشد. همانطور که اشاره شد تعداد برنامه‌های تماس تصویری زیاد بوده ولی عاملی که سبب محبوبیت برنامه Duo شده به دلیل یک ویژگی خاص است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید یک ویدیوی زنده از فرد تماس گیرنده را در حین تماس مشاهده کنید!

این بدین معنا است که اگر تماس‌گیرنده را نمی‌شناسید یا در وضعیت مناسبی قرار دارد مطلع شوید و همچنین قبل از پاسخگویی، ببینید آیا شخص دیگری هم در اتاق یا آن محیط حضور دارد یا خیر. در حقیقت این اپلیکیشن گام بزرگی در حفظ و رعایت حریم شخصی شما برداشته است! شما می‌توانید نسخه اندرویدی این اپلیکیشن را از این لینک و نسخه iOS را از این لینک دانلود نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH