ایده هوشمندانه کازپلی با کلاه‌خود و لنز شما را به شخصیت ابر قهرمانی ثور بدل می‌سازد!

شما اگر اهل تماشای فیلم باشید قطعا شهر آزگارد و محافظ قدرتمند آن ثور (Thor) و چکش مشهورش را می‌شناسید. زمانی که او نبرد را شروع می‌کند چشمانش هم شروع به درخشیدن می‌نماید! البته طبیعتا این حالت در فیلم توسط متخصصان جلوه‌های ویژه ایجاد می‌شود ولی اکنون یک یوتیوبر با نام کاربری KyleofAsgard، راز انجام این کار را در زندگی واقعی‌اش یافته است!

ثور

او با طراحی و ساخت یک کلاه‌خود ویژه ثور و لنز‌های تماسی خاص توانسته است برق چشمانش را به رخ بکشد. او این کلاه‌خود را استفاده از طراحی‌های دیجیتالی موجود در وبسایت طراحی‌ Thingiverse و پرینت سه‌بعدی آن طبق رنگ و جنس دلخواهش ساخته است و به نظر می‌رسد با آن تاکنون حداقل در چند نبرد بین سیاره‌ای هم شرکت کرده باشد!

آنچه که کمتر در این کلاه‌خود به چشم‌ می‌آید، مجموعه سیم‌کشی‌ها، چراغ‌های LED بلک‌لایت، کنترل بی‌سیم و منبع شارژ و باتری‌های آن است که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در پشت آن جاسازی شده است. به علاوه یک ست لنز آبی رنگ الکترونیکی نیز به جهت تکمیل این ایده کازپلی مورد استفاده قرار گرفته است.

این کلاه‌خود با استفاده از کنترل از راه دوری که در جیب شخص قرار می‌گیرد، فعال می‌گردد. چراغ‌ها روشن می‌شوند و سبب درخشش شدید لنز‌های روی چشم می‌شوند و می‌توان روح ثور را در آنها مشاهده کرد و قدرت رعد ‌و برق را در اختیار گرفت! البته زیاد برای ثور شدن عجله نکنید، سر کردن این کلا‌خود می‌تواند صدماتی جدی به چشمان‌تان وارد آورد.

ثور

در حقیقت این ایده جالب و خطرناک دقیقا مانند نگاه مستقیم به خورشید است و در صورت انجام طولانی مدت و مکرر باعث آسیب دیدن شبکیه چشمان و حتی کوری می‌شود. پس اگر هوس ساخت چنین کلاه‌‌خودی به سرتان زد، تنها برای لحظاتی کوتاه از آن استفاده کنید و برای ابرقهرمان شدن چشمان خود را از دست ندهید زیرا در این صورت از Thor افسانه‌ای به Daredevil نابینا تغییر شخصیت خواهید داد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH