4 دلیل برای این‌که نوا 4 هواوی را بخریم

گجت‌ها به همراهان همیشگی‌ انسان‌ها تبدیل شده‌اند و در این بین اسمارت فون‌ها دوستان اصلی ما در دنیای مدرن به حساب می‌آیند. با کمک‌ آن‌ها می‌توانیم ناهار خود را سفارش دهیم، یک تاکسی بگیریم و حتی موبایل آینده‌مان را خریداری نماییم. در حال حاضر بیش‌تر کارها به‌صوت اینترنتی انجام می‌گیرد و گوشی‌ها نیز تبدیل به پلی برای ارتباط کاربران به این شبکه شده‌اند. در واقع تمامی اعمال با این دیوایس‌های دوست‌داشتنی انجام می‌گیرد. هوآوی یکی از سازندگان همین دستگاه‌ها شمرده می‌شود که به‌تازگی مدل بالارده نوا 4 را معرفی نموده. در ادامه 4 دلیل برای خریدن این گوشی را عنوان می‌کنیم.


دیزاین و دیسپلی

نوا ۴

می‌توان گفت استفاده از نمایشگر حفره‌دار در گوشی‌های هوشمند تبدیل به ترندی محبوب خواهد شد و احتمالا بیش‌تر مدل‌های ۲۰۱۹ با این طراحی به بازار عرضه می‌شوند. اما اگر می‌خواهید همین حالا جدیدترین طراحی را لمس کنید، در نتیجه به فکر خریدن نوا 4 هوآوی باشید. این محصول چینی از دیزاین مدرن و جذاب سود می‌برد و از ترکیب شیشه و فلز تولید گشته. اول قاب جلو را بررسی کنیم. جایی که میزبان بیش‌ترین تغییرات بوده. نمایشگر عظیم و گسترده در این بخش قرار گرفته که حاشیه‌های بسیار نازکی در اطراف دارد. در نتیجه محتواها به‌صورت هیجان‌انگیزتری نشان داده می‌شوند. در نوا ۴ ناچ جای خود را به حفره‌ای کوچک داده که درونش دوربین تعبیه گشته. در قاب پشت هم شاهد طراحی زیبایی هستیم که چشم‌ها را خیره می‌کند و اسمارت فون هوآوی را در کلاس موبایل‌های لاکچری قرار می‌دهد.

از اهمیت دیسپلی غافل نشویم. نمایشگری تقریبا ۶.۵ اینچی و با تکنولوژی IPS برای نوا ۴ در نظر گرفته شده. با توجه به رزولوشن صفحه‌نمایش خوش‌بختانه قادر به دیدن پیکسل‌ها نخواهید بود و به‌عنوان مثال خواندن متون لذت‌بخش‌تر خواهد بود. می‌توان گفت اندازه بزرگ پنل و طراحی مدرن دستگاه دست‌به‌دست هم داده تا بازی‌ها با تمام جذابیت اجرا گردند و برای همین نوا ۴ گزینه‌ای مناسب برای عاشقان بازی‌های اندرویدی به شمار می‌آید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

نوا ۴

در اصل چیزی که یک گوشی هوشمند را تبدیل به یک اسمارت فون بالارده می‌کند، پردازنده آن دستگاه است. هوآوی هم این موضوع را در نظر گرفته و برای محصول خود از چیپست کایرین ۹۷۰ بهره جسته. در نتیجه می‌توانید به اجرای تمام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل‌پلی بپردازید. در کل در کم‌تر مواقعی با لگ و کندی مواجه می‌شوید. هم‌چنین معماری ۱۰ نانومتری موبایل مصرف پردازنده اختصاصی هوآوی را تا حد قابل توجهی کاهش داده است. هوش مصنوعی نیز یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی کایرین ۹۷۰ به شمار می‌آید. به این ترتیب گجت پس از مدتی علاقه‌مندی‌های کاربر را تشخیص داده و عملکردهای دیوایس را براساس این اطلاعات تنظیم می‌کند. با این حال، نباید نقش مموری‌ها را از یاد برد. ۸ گیگابایت رم برای نوا ۴ تدارک دیده شده تا عمل مالتی‌تسکینگ بدون کندی انجام گیرد. ۱۲۸ گیگابایت هم حافظه داخلی در اختیارتان قرار گرفته که بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. در صورت لزوم هم قادرید از میکرو اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت سود بگیرید.

استفاده از پلت‌فرمی جدید و بهینه در کنار پردازنده‌ای قدرت‌مند ضروری است و هوآوی هم به این مسئله توجه کرده. نوا 4 از سیستم‌عامل اندروید نسخه نهم بهره می‌گیرد که قابلیت‌های زیادی را در اختیارتان می‌گذارد و همین‌طور در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌نماید.

دوربین

نوا ۴

دوربین به دلیلی برای خرید موبایل‌های هوشمند تبدیل شده و از این رو نوا ۴ به سه لنز در قاب پشتی مجهز شده. با کمک آن‌ها ویژگی‌های بیش‌تری به اپلیکیشن دوربین محصول هوآوی اضافه شده و حالا قادرید با کیفیت بیش‌تری به عکاسی بپردازید. هم‌چنین هوش مصنوعی هم در این قسمت به‌چشم می‌خورد. در این صورت موبایل سوژه و محیط را تشخیص داده و براساس آن‌ها بهترین تنظیمات را اعمال می‌کند. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت نمایید. به‌لطف دوربین ۲ مگاپیکسلی، عمق تصاویر تشخیص داده شده و کاربران قادرند به گرفتن تصاویر پرتره با کیفیت مناسب بپردازند. سنسور ۴۸ مگاپیکسلی جزئیات بسیاری را برای عکس‌ها به ارمغان می‌آورد و مطمئن باشید سوژه‌ای از دید این دوربین از قلم نمی‌افتد! امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K نیز تدارک دیده شده تا با کیفیتی باورنکردنی به ثبت خاطرات بپردازید. عاشق سلفی هستید؟ پس حتما نوا ۴ را در سبد خرید خود قرار دهید. دوربینی ۲۵ مگاپیکسلی درون حفره قاب جلو گنجانده شده که تصاویری جذاب از کاربر ثبت خواهد کرد.

سایر قابلیت‌ها

نوا ۴

برای این‌که بتوانید از اطلاعات خود حفاظت کنید و هرکسی نتواند به گوشی‌تان دسترسی داشته باشد، تولیدکننده چینی از سنسور اثر انگشت برای نوا ۴ استفاده کرده تا اسمارت فون تنها توسط شما آنلاک گردد. تکنولوژی شارژ سریع این اجازه را می‌دهد تا در چندین دقیقه گوشی را شارژ نموده و در نتیجه دیگر وقت‌مان تلف نخواهد شد. اگر شما هم خواهان چنین تکنولوژی کارآمدی هستید، پس نوا ۴ را جز گزینه‌های اصلی خود قرار دهید. سرعت بالای اینترنت برای همه یوزرها اهمیت دارد و برای همین هوآوی این مدل را به فن‌آوری نسل چهارم اینترنت همراه مجهر نموده و به این ترتیب قادرید با سرعتی بالا به اینترنت متصل شوید و محتواهای مورد علاقه خود را تنها در چند دقیقه دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH